Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Vi hade bokat hotellets ”Midsommarpaket” och blev väldigt nöjda!
En bra trerättersmeny, där allting smakade gott.
Ett litet minus var bara att vi fick vänta en halvtimme innan vi fick beställa vin, men annars inget att klaga på.
Mycket trevlig personal, både i restaurangen och i receptionen!
Rummet var rent och fräscht.
Sängarna var sköna.
Bra frukostbuffé!
Vi kommer definitivt komma tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Compass794881
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Hej och tack för er fina recension.
Vi är så glada att ni trivdes hos oss. Jag beklagar att ni fått vänta på er dryck, jag har pratat med ansvarig i matsalen som självklart beklagar er väntan. Restaurangen var fullbokad och vi hade dubbla sittningar på serveringen denna midsommarafton och detta har tyvärr orsakat er väntan, vilket är beklagligt.
Stort tack och hjärtligt välkomna tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning Caroline Folkesson Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

En mycket trevlig miljö att konferera i. En inspirerande och påkostad atmosfär, som också bjuder in till avslappning. Små rum som kompenseras av trevliga allmänna ytor. Dåligt med engångs handdukar på toaletterna om man inte önskar använda samma handdukar som alla andra. Lunchen var lite för ”fine dining ” med för lite mat. Ett dygn med väldigt lite mat, också kvällens fisk serverades i små mängder. Annars välsmakande också fika som dukades upp. Trevlig frukost det man önskar finns och det bjuder på en trevlig utsikt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack joakimb452

Hej och tack för fin feedback.
Tack för att du berättar om din upplevelse av portionsorleken, detta ska vi självklart se över så du inte ska behöva känna dig hungrig. Du kan alltid be om att få in mer mat utan kostnad om du inte är mätt vilket vi självklart skulle informerat dig om. Ang handdukarna på badrummen så finns egna små torkhanddukar i frotté på hyllan vid handfaten.
Tack för att du hjälper oss att ständigt bli bättre. Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 10 maj 2019 från mobil enhet

Mycket hjärtlig, vänlig och omtänksam personal. Champagne och choklad på rummet vid ankomsten. Fint rum med utsikt över Mälaren. Sedan Minispa med bastu, frukt och smothie alldeles för oss själva. Suverän 4-rätters middag med vinpaket. Vi är jättenöjda!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Discover612407
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2019

Tack för de fina orden, vad underbart att läsa om er vistelse hos oss! Tack för att ni valde att fira hos oss och hjärtligt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 17 april 2019 från mobil enhet

Trevlig atmosfär med vyer ut över vattnet. Sköna fåtöljer att sjunka ner i för att njuta av maten. Tillbehören till teet serverades på ett trevligt sätt och innehöll både scones, matiga snittar och efterrätter. Glutenfritt alternativ kunde ordnas på plats utan problem.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Isabelle J
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2019

Tack för din recension. Vad härligt att du tyckte om kökets goda tilltugg och Mälarens utsikt. Hjärtligt välkomna tillbaka!
Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 17 februari 2019 från mobil enhet

Vi välkomnades väldigt trevligt av en kvinna som dessutom tog hand om våra väskor och hänvisade oss till kaffe och smörgås.

Rummet var väldigt mysigt inrett med en stor härlig säng och en liten soffhörna. Badrummet var mycket litet men så bedårande! Det fanns badkar och tandborste och tandkräm för den som glömt det.

Frukosten, lunchen och middagen intogs i ett verandaliknande rum men en fantastisk utsikt mot vattnet. Det var dessutom mycket goda måltider.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack maryswe
CarolineF3303, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019

Tack att du varit vår gäst och för dina fina ord! Vad roligt att ni var så nöjda. Finns det ngt vi kunde gjort ännu bättre för att få full pott av er vid nästa besök, maila mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se.
Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, hotellchef