Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

En mycket trevlig miljö att konferera i. En inspirerande och påkostad atmosfär, som också bjuder in till avslappning. Små rum som kompenseras av trevliga allmänna ytor. Dåligt med engångs handdukar på toaletterna om man inte önskar använda samma handdukar som alla andra. Lunchen var lite för ”fine dining ” med för lite mat. Ett dygn med väldigt lite mat, också kvällens fisk serverades i små mängder. Annars välsmakande också fika som dukades upp. Trevlig frukost det man önskar finns och det bjuder på en trevlig utsikt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack joakimb452
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Hej och tack för fin feedback.
Tack för att du berättar om din upplevelse av portionsorleken, detta ska vi självklart se över så du inte ska behöva känna dig hungrig. Du kan alltid be om att få in mer mat utan kostnad om du inte är mätt vilket vi självklart skulle informerat dig om. Ang handdukarna på badrummen så finns egna små torkhanddukar i frotté på hyllan vid handfaten.
Tack för att du hjälper oss att ständigt bli bättre. Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 10 maj 2019 från mobil enhet

Mycket hjärtlig, vänlig och omtänksam personal. Champagne och choklad på rummet vid ankomsten. Fint rum med utsikt över Mälaren. Sedan Minispa med bastu, frukt och smothie alldeles för oss själva. Suverän 4-rätters middag med vinpaket. Vi är jättenöjda!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Discover612407
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2019

Tack för de fina orden, vad underbart att läsa om er vistelse hos oss! Tack för att ni valde att fira hos oss och hjärtligt välkomna tillbaka! Med vänlig hälsning Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 17 april 2019 från mobil enhet

Trevlig atmosfär med vyer ut över vattnet. Sköna fåtöljer att sjunka ner i för att njuta av maten. Tillbehören till teet serverades på ett trevligt sätt och innehöll både scones, matiga snittar och efterrätter. Glutenfritt alternativ kunde ordnas på plats utan problem.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Isabelle J
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2019

Tack för din recension. Vad härligt att du tyckte om kökets goda tilltugg och Mälarens utsikt. Hjärtligt välkomna tillbaka!
Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 17 februari 2019 från mobil enhet

Vi välkomnades väldigt trevligt av en kvinna som dessutom tog hand om våra väskor och hänvisade oss till kaffe och smörgås.

Rummet var väldigt mysigt inrett med en stor härlig säng och en liten soffhörna. Badrummet var mycket litet men så bedårande! Det fanns badkar och tandborste och tandkräm för den som glömt det.

Frukosten, lunchen och middagen intogs i ett verandaliknande rum men en fantastisk utsikt mot vattnet. Det var dessutom mycket goda måltider.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack maryswe
CarolineF3303, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019

Tack att du varit vår gäst och för dina fina ord! Vad roligt att ni var så nöjda. Finns det ngt vi kunde gjort ännu bättre för att få full pott av er vid nästa besök, maila mig gärna på caroline@sigtunastadshotell.se.
Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, hotellchef

Omdömet skrevs 5 januari 2019

Sigtuna stadshotell har förhållandevis små rum med små badrum. Men det är också i de små detaljerna som kvalitén märks. Vi hade turen att få ett rum med en liten balkong med utsikt över Mälaren (eftersom det var höstrusk kändes det dock inte aktuellt att utnyttja den lilla balkongen!). Vi inledde eftermiddagen med kaffebuffé, vilket innebar välfyllda kakfat med godsaker som vi intog i fåtöljerna med utsikt mot sjösidan. Det var lugnt och stillsamt på hotellet, trots att det fanns en del andra gäster. Efter en tupplur i supersköna sängar intog vi 4-rättersmiddag på den trevliga glasverandan. Maten var god och vinpaketet mycket välbalanserat mot maten. Servicen var excellent från receptionen och matsalen. Frukostbuffén var omfångsrik och god. Återvänder gärna igen!

Rumstips: Lägg till en extra slant för att få rum med utsikt mot sjösidan!
Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack JN654
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2019

Vad härligt att ni hade det så bra när ni var hos oss, inget gör oss gladare än nöjda gäster! Du har säkert bott i ett av våra mindre rum, nummer 108. Hjärtligt välkommen tillbaka, och då ska vi se till att du får ett av våra större rum! Med vänlig hälsning Caroline F Levin, Hotellchef