Omdömet skrevs 1 december 2018 från mobil enhet

Sigtuna Stadshotell är ett litet charmigt ställe i gammaldags stil. Byggnaden är nyrenoverad och mysig. Utsikten över vattnet är underbar. Såväl mat som fika höll hög klass. Personalen var mestadels trevlig, men långsam och orutinerad. När maten skulle presenteras blev det mest pinsamt och ingen hörde vad som sades. Ett par personer i personalen var inte heller särskilt smidiga med att lösa problem som uppstod. I baren fick vi vänta mer än 10 minuter på att någon skulle komma och hjälpa oss. Under middagen serverades påfyllning av vinet långt efter att varmrätten var uppäten osv.

För dem som levde i tron att Sigtuna Stadshotell var femstjärnigt var vistelsen en besvikelse. För oss som inte hade några förväntningar blev det en trevlig vistelse, om än med väldigt långsam service.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Makel199
CarolineFLevin, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2019

Hej och tack för att du tagit dig tid att recensera ditt besök. Vad härligt att ni uppskattade maten och husets interiör och strålande utsikt. Det du har upplevt med servicen och kunskapsnivån tar jag på största allvar. Vi brukar få motsatta reaktioner och omnämnanden, något måste ha gått helt fel denna kväll. Vi beklagar detta och vill självklart kompensera er om ni så önskar. Vänligen ontakta mig isf på caroline@sigtunastadshotell.se.
Med vänlig hälsning Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Det var fullt i STHLM och jag sökte på Booking och hittade detta fina hotell till riktigt bra pris
fräscha rum och mycket trevlig personal, härlig utsikt och jättefin frukost därtill gratis parkering tack för det

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack mange2017
CarolineF3303, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Tack för din recension. Vad roligt att du tyckte om vårt fina hotell, och även prisbilden! Du är mer än välkommen tillbaka, tipsa gärna dina vänner och bekanta. Med vänlig hälsning, Caroline F Levin Hotellchef

Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

Verkligen gemytligt och vackert hotell. Stilrent och rogivande. Beläget nära vattnet med utsikt över Sigtunafjärden. Fantastisk personal och service som får en att känna sig bekväm. Familjär stämning. Rent och snyggt.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Caroline H
CarolineF3303, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2018

Tusen tack för din fina recension! Visst är det en vacker plats. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss. Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 6 oktober 2018

I samband med en födelsedag, åt vi en god och rustik lunch på stadshotellet. Vi hade beställt ett fönsterbord och kunde njuta av den fina utsikten över vattnet. Maten var genomgående vällagad, rårakorna en ren njutning!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack VoyageurDuNord_01
CarolineF3303, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2018

Vad härligt att ni uppskattade både lunchen och den storslagna utsikten. Hjärtligt välkomna tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, Hotellchef

Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Har flera gånger i sommar besökt uteserveringen för dess trevliga atmosfär, utsikt och goda mat. Några av gångerna var det även en frågesport om musik som extra grädde på moset. Menyn var något begränsad pga ombyggnad men kvaliten, smaken etc var mycket bra.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Johan W
Caroline F, Hotelldirektör på Sigtuna Stadshotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2018

Vad roligt att du uppskattade Sjösidan, både menyn och underhållningen! Hjärtligt välkommen tillbaka nästa sommar och tills dess varmt välkommen in!
Med vänlig hälsning, Caroline F Levin, Hotellchef