“Utsikt !”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Sigtuna Stadshotell
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Omdömet skrevs januari 31 2017 från mobil enhet

Vi kom till Sigtuna Stadshotell på romantisk helg. Underbart rum med sea-view högst upp. Härligt. Afternoon tea mums. Sedan middag ala carte... Bra. OK vinlista. Utmärkt service. Ny ägare sen några år. Märks. Utsikten från matsalen underbar. Rummet stort och generöst. Allt rent o fint förstås. Avsmakningsmeny dag 2 bästa tänkbara. Service om möjligt ännu bättre. Åk dit o få en luxusweekend. Varför inte 5 ?Vid utcheckning strul med datorfaktureringen. Säkert åtgärdat nu. Åk dit o rå om varandra en helg. Topp !!

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack jan a

Omdömet skrevs januari 28 2017 från mobil enhet

Firade makens födelsedag på superfina Sigtuna Stadshotell. Finaste rummet någonsin! Badrum med badkar, ställbara sängar och vidunderlig utsikt över Mälaren. De hade till och med ordnar gnistrande solsken denna januarihelg! Även frukosten var kanon, bästa baconen jag har ätit. Rekommenderar dock inte kvällsrestaurangen. Väldigt god och vällagad mat, men service under all kritik, tyvärr.

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
2  Tack Josefin L
Omdömet skrevs december 18 2016

Ett riktigt trevligt hotell! Stilen är gammaldags, som sig bör i en idyll som detta! Hotellet ligger med en härlig utsikt över vattnet, men ändå mitt i centrum bara ett stenkast från gågatan med mysiga butiker och restauranger.

Rummet var välstädat och mycket fräscht. Sängarna är sköna och allt man kan önska sig fanns på rummet.

Det fanns ett litet spa, med ett badkar för 2-3 personer och en bastu. Detta spa fick man boka mot en avgift för en timme.

Middagen var väldigt bra och vi åt i en trevlig miljö. Frukosten morgonen därpå var helt ok. Utbudet på frukostbuffén var inte gigantiskt, men det som fanns var gott och kvalitativt.

Sammantaget är detta ett hotell jag varmt skulle rekommendera.

• Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack Yourguest16
Omdömet skrevs november 19 2016 från mobil enhet

Min fru och jag önskade bara få ett miljöombyte och vila ut och det fick vi verkligen, och mer därtill.
Kändes nästan som hemma i bemötande och sena lunchen med magisk hummersoppa och Chablis, senare 5-rätters med vin paket, aromabadet med smoothie och frukttallrik samt den så omtänksamma personalen gör att vi mer än gärna kommer tillbaka. Ladda elbilen fungerade också och rummet underbart med sängar som tom min rygg älskade.
Kul med kuddmeny!

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack EvaChroisty
Omdömet skrevs november 4 2016 från mobil enhet

Hade en tvådagars konferens, hjälpsam personal, bra lokaler, bra mat utom sista lunchen. Sista lunchen var mycket väl presenterad både förrätt och varmrätt, även om det kändes lite udda med ägg till en caesarsallad, varmrätten var dock rena katastrofen, enligt uppgift skulle det vara biff min bestod till 90% av fettslamsor, skamligt att en sådan anrättning får lämna köket. Om restaurangen vore min skulle kocken åkt ut med öronen före, pinsamt, tur att jag inte var hungrig.....

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Andy_of_Sweden
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
Sigtunastiftelsen
Grand Hotel
Nr 4 av 154 i Stockholm
2 173 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtuna Stadshotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtuna Stadshotell

Adress: Stora Nygatan 3, Sigtuna 19330, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 313 kr - 2 643 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sigtuna Stadshotell 5*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtuna Stadshotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stadshotell Hotel Sigtuna

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?