“Mysigt dygn med fantastisk mat, dryck och miljö”
Omdöme om Sigtuna Stadshotell

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Sigtuna Stadshotell
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Omdömet skrevs november 19 2016 från mobil enhet

Min fru och jag önskade bara få ett miljöombyte och vila ut och det fick vi verkligen, och mer därtill.
Kändes nästan som hemma i bemötande och sena lunchen med magisk hummersoppa och Chablis, senare 5-rätters med vin paket, aromabadet med smoothie och frukttallrik samt den så omtänksamma personalen gör att vi mer än gärna kommer tillbaka. Ladda elbilen fungerade också och rummet underbart med sängar som tom min rygg älskade.
Kul med kuddmeny!

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack EvaChroisty

Omdömet skrevs november 4 2016 från mobil enhet

Hade en tvådagars konferens, hjälpsam personal, bra lokaler, bra mat utom sista lunchen. Sista lunchen var mycket väl presenterad både förrätt och varmrätt, även om det kändes lite udda med ägg till en caesarsallad, varmrätten var dock rena katastrofen, enligt uppgift skulle det vara biff min bestod till 90% av fettslamsor, skamligt att en sådan anrättning får lämna köket. Om restaurangen vore min skulle kocken åkt ut med öronen före, pinsamt, tur att jag inte var hungrig.....

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Andy_of_Sweden
Omdömet skrevs november 1 2016

allt var till största belåtenhet och maten var utmärkt, historik som Sveriges minsta 5 stjärniga hotell från 1909. Sigtuna erbjuder en lång strandpromenad vid vattnet. Vi var där på nyårs fest 2015. Vi fastnade nog för maten som var det bästa men även rummet var absolut toppskick, trevliga och lugna.

Tips för att välja rum: utsikt över Mälaren
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Hazze E
Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Besökte Sigtuna Stadshotell spontant efter en skönbiltur från Uppsala. Möttes av trevlig personal, härlig miljö och utsikt över Mälaren. Maten smakade utmärkt och servicen bra. Ett härligt smultronställe som vi gärna återvänder till.

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Thomas S
Omdömet skrevs oktober 8 2016

Är ett anrikt och klassiskt stadshotell i en idyllisk och vacker liten stad. Hotellet är litet, men rummen rymliga med väldigt sköna sängar. Personalen hjälpsam och trevlig. Utmärkt frukost med bra kvalitet och bröd som bakats på hotellet. Maten i övrigt som vi serverades var bra, men inget utöver det man förväntar. Serveringspersonalen verkar vara relativt ny och lite osäkra i sin service. Bonus för den härliga utsikten från många av rummen.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Jogga_1964
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
Sigtunastiftelsen
Grand Hotel
Nr 4 av 154 i Stockholm
2 173 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtuna Stadshotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtuna Stadshotell

Adress: Stora Nygatan 3, Sigtuna 19330, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 313 kr - 2 643 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sigtuna Stadshotell 5*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtuna Stadshotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stadshotell Hotel Sigtuna

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?