“Lunch som man inte glömmer”
Omdöme om Sigtuna Stadshotell

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Sigtuna Stadshotell
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Omdömet skrevs oktober 22 2016 från mobil enhet

Besökte Sigtuna Stadshotell spontant efter en skönbiltur från Uppsala. Möttes av trevlig personal, härlig miljö och utsikt över Mälaren. Maten smakade utmärkt och servicen bra. Ett härligt smultronställe som vi gärna återvänder till.

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Thomas S

Omdömet skrevs oktober 8 2016

Är ett anrikt och klassiskt stadshotell i en idyllisk och vacker liten stad. Hotellet är litet, men rummen rymliga med väldigt sköna sängar. Personalen hjälpsam och trevlig. Utmärkt frukost med bra kvalitet och bröd som bakats på hotellet. Maten i övrigt som vi serverades var bra, men inget utöver det man förväntar. Serveringspersonalen verkar vara relativt ny och lite osäkra i sin service. Bonus för den härliga utsikten från många av rummen.

• Bodde här: Oktober 2016, reste i arbetet
Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

Åt en särskilt speciell middag här en lördag i oktober.

Maten smakade mycket bra och miljön var helt gudomlig.

Servicen fungerade på ett bra sätt och vi alla som var tillsammans njöt.

Kan rekommenderas för familjesammankomster.

Anna & Stefan

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack Stefan S
Omdömet skrevs juni 15 2016

Hade en jättefin upplevelse på Sigtuna Stadshotell, har verkligen ingenting att anmärka på. Fantastiskt trevlig personal, underbar middag och frukost och superfint rum! Uppskattade särskilt badkaret i gammaldags stil och lugnet som rådde i och runt hotellet. Hoppas komma tillbaka inom kort!

• Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack CeciliaSweden
Omdömet skrevs juni 14 2016 från mobil enhet

En fantastiskt avslappnande vistelse! Så otroligt fint och mysigt! Sköna sängar, härliga detaljer på rummen, trevlig personal och en familjär stämning. Maten var toppenbra och frukosten väl värd att sitta vid i två timmar.
Jag kommer tillbaka!

Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack emgr1
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
Görvälns Slott
Grand Hotel
Nr 4 av 154 i Stockholm
2 176 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtuna Stadshotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtuna Stadshotell

Adress: Stora Nygatan 3, Sigtuna 19330, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 305 kr - 2 618 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sigtuna Stadshotell 5*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtuna Stadshotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stadshotell Hotel Sigtuna

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?