Sigtuna Stadshotell
Sigtunastiftelsen(Sigtuna)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Travelocity
Bra 3,5/5
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Bra 3,5/5
FiltreraAlla språk
2025 av 98 omdömen
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

Åt en särskilt speciell middag här en lördag i oktober.

Maten smakade mycket bra och miljön var helt gudomlig.

Servicen fungerade på ett bra sätt och vi alla som var tillsammans njöt.

Kan rekommenderas för familjesammankomster.

Anna & Stefan

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack Stefan S
Omdömet skrevs juni 15 2016

Hade en jättefin upplevelse på Sigtuna Stadshotell, har verkligen ingenting att anmärka på. Fantastiskt trevlig personal, underbar middag och frukost och superfint rum! Uppskattade särskilt badkaret i gammaldags stil och lugnet som rådde i och runt hotellet. Hoppas komma tillbaka inom kort!

• Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack CeciliaSweden
Omdömet skrevs juni 14 2016 från mobil enhet

En fantastiskt avslappnande vistelse! Så otroligt fint och mysigt! Sköna sängar, härliga detaljer på rummen, trevlig personal och en familjär stämning. Maten var toppenbra och frukosten väl värd att sitta vid i två timmar.
Jag kommer tillbaka!

Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack emgr1
Omdömet skrevs juni 7 2016

Jag och mitt sällskap bodde i standardrum och åt middag och frukost på hotellet. Sammantaget hade vi en mycket trevlig vistelse – god mat och vacker, lugn miljö – men det finns några småsaker som trots allt gjorde att vi inte var översvallande i vårt betyg. För det första var vårt rum väldigt litet och badrummet var minimalt. Vi är ganska små och smala, men hade man varit det minsta över standardvikt eller längd hade det varit svårt att röra sig i badrummet och framför allt att duscha. Vi var inte heller helt nöjda med middagen. En av oss tog blomkål till förrätt, slätvar till huvudrätt och rabarber till efterrätt och de två förstnämnda rätterna var mycket bra. Efterrätten, och framför allt glassen, dock mjäkig i smaken. Den andra av oss åt kalv till huvudrätt och passionsfruktsdessert och hon upplevde att båda rätterna var lite smaklösa. Inte riktigt vad man förväntar sig av ett så bra hotell. Frukosten var inte heller något över det vanliga. Goda, varma frallor, men någon typ av fruktsallad/kompott och färskpressad juice hade höjt betyget. Och varför inte våfflor och/eller pannkakor? Ett sista litet minus var att rummen var relativt lyhörda. Som sagt, vi hade en mysig helg på hotellet men kan trots att vi vill inte sätta högsta betyg.

Tips för att välja rum: Kolla storleken på badrummet innan ni bokar!
  • Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
3  Tack cillasjoblom
Omdömet skrevs maj 21 2016 från mobil enhet

Idag besökte jag och mannen Sigtuna med mannens morbror från Australien. Vi hade då bokat ett bord på Stadshotellet för en lunch.
Vi gick därifrån mer än mycket nöjda och belåtna. Wow vilken mat och service.
Kommer absolut åka tillbaka bara jag och mannen för en weekend.

Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
1  Tack Johan och Ulrik... W