“Underbar miljö!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Sigtuna Stadshotell
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

Åt en särskilt speciell middag här en lördag i oktober.

Maten smakade mycket bra och miljön var helt gudomlig.

Servicen fungerade på ett bra sätt och vi alla som var tillsammans njöt.

Kan rekommenderas för familjesammankomster.

Anna & Stefan

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack Stefan S

Omdömet skrevs juni 15 2016

Hade en jättefin upplevelse på Sigtuna Stadshotell, har verkligen ingenting att anmärka på. Fantastiskt trevlig personal, underbar middag och frukost och superfint rum! Uppskattade särskilt badkaret i gammaldags stil och lugnet som rådde i och runt hotellet. Hoppas komma tillbaka inom kort!

• Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack CeciliaSweden
Omdömet skrevs juni 14 2016 från mobil enhet

En fantastiskt avslappnande vistelse! Så otroligt fint och mysigt! Sköna sängar, härliga detaljer på rummen, trevlig personal och en familjär stämning. Maten var toppenbra och frukosten väl värd att sitta vid i två timmar.
Jag kommer tillbaka!

Bodde här: Juni 2016, reste med vänner
1  Tack emgr1
Omdömet skrevs juni 7 2016

Jag och mitt sällskap bodde i standardrum och åt middag och frukost på hotellet. Sammantaget hade vi en mycket trevlig vistelse – god mat och vacker, lugn miljö – men det finns några småsaker som trots allt gjorde att vi inte var översvallande i vårt betyg. För det första var vårt rum väldigt litet och badrummet var minimalt. Vi är ganska små och smala, men hade man varit det minsta över standardvikt eller längd hade det varit svårt att röra sig i badrummet och framför allt att duscha. Vi var inte heller helt nöjda med middagen. En av oss tog blomkål till förrätt, slätvar till huvudrätt och rabarber till efterrätt och de två förstnämnda rätterna var mycket bra. Efterrätten, och framför allt glassen, dock mjäkig i smaken. Den andra av oss åt kalv till huvudrätt och passionsfruktsdessert och hon upplevde att båda rätterna var lite smaklösa. Inte riktigt vad man förväntar sig av ett så bra hotell. Frukosten var inte heller något över det vanliga. Goda, varma frallor, men någon typ av fruktsallad/kompott och färskpressad juice hade höjt betyget. Och varför inte våfflor och/eller pannkakor? Ett sista litet minus var att rummen var relativt lyhörda. Som sagt, vi hade en mysig helg på hotellet men kan trots att vi vill inte sätta högsta betyg.

Tips för att välja rum: Kolla storleken på badrummet innan ni bokar!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
2  Tack cillasjoblom
Omdömet skrevs maj 21 2016 från mobil enhet

Idag besökte jag och mannen Sigtuna med mannens morbror från Australien. Vi hade då bokat ett bord på Stadshotellet för en lunch.
Vi gick därifrån mer än mycket nöjda och belåtna. Wow vilken mat och service.
Kommer absolut åka tillbaka bara jag och mannen för en weekend.

Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
1  Tack Johan och Ulrik... W
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
Görvälns Slott
Grand Hotel
Nr 4 av 154 i Stockholm
2 176 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtuna Stadshotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtuna Stadshotell

Adress: Stora Nygatan 3, Sigtuna 19330, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 305 kr - 2 618 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sigtuna Stadshotell 5*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtuna Stadshotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stadshotell Hotel Sigtuna

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?