Sigtuna Stadshotell
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Bra 3,5/5
Utmärkt 5/5
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs maj 21 2016 från mobil enhet

Idag besökte jag och mannen Sigtuna med mannens morbror från Australien. Vi hade då bokat ett bord på Stadshotellet för en lunch.
Vi gick därifrån mer än mycket nöjda och belåtna. Wow vilken mat och service.
Kommer absolut åka tillbaka bara jag och mannen för en weekend.

Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
1  Tack Johan och Ulrik... W
Omdömet skrevs maj 17 2016 från mobil enhet

Urmysiga rum. Snyggt, rent och smakfullt. Bland de finare hotell jag bott på. Tyvärr kunde inte köket leva upp till samma begeistring. Absolut inte prisvärt. Tyckte inte ens on maten. Överarbetad av kockar som kanske skulle laga lite enklare rätter. Det skulle hotellet vinna mer på.

Bodde här: Maj 2016, reste som ett par
1  Tack Syster2015
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs maj 4 2016 från mobil enhet

Boende och konferens i lugn och vacker miljö. Stad och hotell med anor som blir en del av upplevelsen. Rekommenderas för mindre grupper om 10-15 personer. Mycket bra service och med öga för detaljer. Saknade gym, men det fanns förmodligen i närområdet - löpstigarna i stan var dock en upplevelse.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs maj 3 2016

Skulle nog säga att detta är det absolut bästa hotellet vi bott på, hittills. Standarden, servicen, läget, städningen och alla de små sakerna gjorde vår helg fantastisk. Maten i restaurangen var läcker, servicen var inte på topp där, men näst intill. Saker som mellankokta ägg och hemmagjord fantastisk hallonsylt till frukosten var oväntat och precis vad jag gillar. Om jag ska leta fel så var duschen på rummet för liten och det var synd att det inte var bubbelpool i den fantastiska relaxavdelningen. Vi kommer gärna tillbaka! Ett perfekt hotell för tid i avskildhet och harmoni!

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Anna F
Omdömet skrevs april 22 2016 från mobil enhet

Vi åkte hit för att varva ned. Det lyckades vi verkligen med! Allt känns rogivande här. Sigtuna är ju en lugn småstad, med härliga vyer. Hotellet erbjöd moderna rum, riktigt hög klass i köket, och en personal utöver det vanliga (perfekt personligt och positivt bemötande). En promenad längs den bedårande strandlinjen, ett kort träningspass på SATS (för att döva det dåliga samvetet) toppades av en timme i minirelaxen, kanske den bästa spa-upplevelsen vi haft, i all sin enkelhet: rekommenderas för par med behov av egen-tid!

Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack henmar42