Sigtuna Stadshotell
Sigtunastiftelsen(Sigtuna)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 12 2016

Mycket vackert belägen vid fjärden ligger denna pärla till hotell med en behaglig blandning av "då och nu". Hela hotellet är mysigt och rummen riktigt hemtrevliga. Lite små toaletter/duschrum men helt ok. Härlig matsal som väl stämmer ihop med den utmärkta mat som serveras. Underbar personal som ger totalservice mot gästen. Hotellet ligger väl placerat i en fin del av Sigtuna där "allt" finns på promenadavstånd.

• Bodde här: Februari 2016, reste i arbetet
Tack Kax09
Omdömet skrevs februari 4 2016

Fina rum med hög standard och fantastisk frukost samt underbar utsikt. Sigtuna är en mycket trevlig liten ort. Hotellet har också en mycket trevlig afternoon tea med hemlagade kakor och annat gott. Vi har också ätit mat där på restaurangen och den är också mycket bra. Trevlig personal.

• Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Tempustaker
Omdömet skrevs december 15 2015

Ett riktigt trevligt mysigt hotell med familjekänsla. Generösa och mycket tysta rum. Jag sov utmärkt i den sköna sängen. Badrummet kändes något trång men gick bra för en natts vistelse. Det jag gillade med rummet var de mysiga fåtöljerna och den trevliga vyn över Sigtuna.

Det bjöds på julbord under min vistelse som var otroligt gott och vällagat, som jag verkligen kan rekommendera. Trevlig och familjär personal sätter en extra guldkant på vistelsen.

Tips för att välja rum: Försök att få rum med sjöutsikt på sommaren, och under senvintern spelar det ingen roll.
  • Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Rlhammar
Omdömet skrevs december 3 2015 från mobil enhet

Fint rum med jättefin utsikt, trevlig personal, god mat, bra frukost med egna skorpor och eget bröd. Ligger lite på en höjd vilket gör att utsikten över vattnet både från restaurangen men framförallt från rummet blir otroligt fin. Ska åka hit privat också någon gång!

Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Mats O
Omdömet skrevs oktober 24 2015

Vi har tillbringat ett perfekt avkopplande dygn på hotellet , med god mat, fantastisk utsikt, spa och relax. Det kunde inte varit bättre. All personal hjälpte till för att ge oss en skön, trevlig och positiv upplevelse.

Tips för att välja rum: Sjöutsikt högst upp är bäst!
  • Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack Gun L