“Familjärt stadshotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Sigtuna Stadshotell
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Omdömet skrevs december 15 2015

Ett riktigt trevligt mysigt hotell med familjekänsla. Generösa och mycket tysta rum. Jag sov utmärkt i den sköna sängen. Badrummet kändes något trång men gick bra för en natts vistelse. Det jag gillade med rummet var de mysiga fåtöljerna och den trevliga vyn över Sigtuna.

Det bjöds på julbord under min vistelse som var otroligt gott och vällagat, som jag verkligen kan rekommendera. Trevlig och familjär personal sätter en extra guldkant på vistelsen.

Tips för att välja rum: Försök att få rum med sjöutsikt på sommaren, och under senvintern spelar det ingen roll.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Rlhammar

Omdömet skrevs december 3 2015 från mobil enhet

Fint rum med jättefin utsikt, trevlig personal, god mat, bra frukost med egna skorpor och eget bröd. Ligger lite på en höjd vilket gör att utsikten över vattnet både från restaurangen men framförallt från rummet blir otroligt fin. Ska åka hit privat också någon gång!

Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Mats O
Omdömet skrevs oktober 24 2015

Vi har tillbringat ett perfekt avkopplande dygn på hotellet , med god mat, fantastisk utsikt, spa och relax. Det kunde inte varit bättre. All personal hjälpte till för att ge oss en skön, trevlig och positiv upplevelse.

Tips för att välja rum: Sjöutsikt högst upp är bäst!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack Gun L
Omdömet skrevs oktober 23 2015 från mobil enhet

Varmt och proffsigt bemötande såväl i hotell som restaurang. Smakfull inredning med fin avvägning mellan bekvämlighet och design. Hit kommer man helt säkert tillbaka. Bara vinlistan är värd en omväg!
Måste vara en dröm för koncentrerade företagsmöten - inte minst genom närheten till Arlanda. Rekommenderas även för en stund på tu man hand <3

Bodde här: September 2015, reste som ett par
Tack JT201406
Omdömet skrevs september 1 2015

Bodde 1 natt på tjänsteresa och miljön är välkomnande med trevlig personal. Rummet, ett en-bädds, var liten men ändå fungerande för en kortare vistelse. Hotellet genomsyras av väl planerad design, fräscha materialval och färger som passar till hotellets ursprung och historia. Incheckningen var smidig men utcheckningen blev lite fel då jag först blev debiterad en annan gästs rum. Detta ordnades dock till snabbt. Gällande servicenivån så är ambitionen mycket hög, möjligen kanske inte helt koordinerad och intrimmad!

• Bodde här: Augusti 2015, reste i arbetet
1  Tack John S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
Sigtunastiftelsen
Grand Hotel
Nr 4 av 154 i Stockholm
2 173 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtuna Stadshotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtuna Stadshotell

Adress: Stora Nygatan 3, Sigtuna 19330, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Spa Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 313 kr - 2 643 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Sigtuna Stadshotell 5*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtuna Stadshotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Stadshotell Hotel Sigtuna

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?