Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Jättemysigt och trevligt hotell med fantastisk utsikt över Mälaren från trädgården och uteplatsen. Stort rum med enkel inredning med nyrenoverat badrum. Trevlig personal och god mat och frukost. Mycket av det som serverades var ekologiskt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack PatrikFalk
Omdömet skrevs 29 juni 2019

Mysigt hotell med trevlig personal, fantastiskt läge vid hamnen. Centralt läge, promenadstråk utanför dörren. Fina rum med bra storlek. Restaurang i toppklass med kunnig och hjälpsam service. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Stefan A
Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

Varit på en veckas kurs och kan verkligen rekommendera en kurs eller konferens här! Underbar mat, mysig personal och fint läge! Vi blev väldigt väl omhändertagna, kändes genuint och trevligt. Jag kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: mars 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 705kristinat
Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Bodde en natt på detta pittoreska hotell.
Håller bra standard med en touch av nautisk stil mixat med sommarvistelse känsla.
Familjärt bemötande och oslagbar utsikt och läge vid Mälaren.
Bör prövad under sommarmånaderna också

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack johanm602
Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Var under renovering när vi var där, men det kommer att bli ett riktigt kanonställe. Trevlig gammaldags miljö på ett absolut topplagen. Har varit elevhem till Sigtuna Humanistiska Läroverk en gång i tiden, fantastiskt mysigt ställe även då. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Mads5813