eDreams
Agoda.com
Orbitz.com
Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Alla hjärtansdag frukost och sen har vi återkommit. Kan varmt rekommendera denna pärla, strålande utbud och service! Utsikten och möjliga behandlingar gör att man tappar andan.
Lugnt och skönt med bra musik.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack X8289UXmariej
Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Spenderade en natt på detta konferens-hotell. Relaxen och spaområdet är fräscht och jacuzzin utomhus är ett måste. Åt 4-rätters middag i restaurang Skogen och menyn var utsökt. Servicen av Martin i köket var 5-stjärnig och bemötandet av all personal på anläggningen var proffsigt och välkomnande. Frukostutbudet var lite av en besvikelse dock men förstår att det var begränsat pga covid-19. Mycket rent och Corona-anpassat överallt. Ytterligare ett minus var att det inte fanns någon vidare utsikt över de fina omgivningarna från något utav sovrummen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack M14thak
Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt och modernt konferenshotell men som även passade oss för en privat vistelse mitt i veckan. Små men fina rum och trevlig och tillmötesgående personal. Även hotellets restaurang var bra och trevlig.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack T6518TOthomasa
Lotta Sigtunahöjden, Ägare på Sigtunahöjden, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2020

Tack för din fina feedback! Vi ser fram emot att ni gästar oss igen. Vänligen Lotta & team Sigtunahöjden

Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Vi hade en underbar vistelse på Sigtunahöjden. Fin miljö och omgivningar. Fantastiskt trevlig och tillmötesgående personal samt utmärkt mat. Vi köpte till en spa-behandling och softade i jaccizzi och bastu, lagom för oss och prisvärt.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 862karing

Tack 862karing, för din fina feedback! Ursäkta mitt sena svar denna gång men ni är så varmt välkomna tillbaka!/Lotta & team Sigtunahöjden

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Trevlig mat, spa, personal. Frukost bra. Spadelen bra med plats, bokade tider. Trevlig underhållning vid middagen.
Rummen fina och trevliga teman. Vi hade Paris. Fint närområde. Nära till centrum. Cyklar finns att låna

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 344carinaf