Omdömet skrevs 28 juni 2019

Bra och trevlig konferensanläggning i ljuvlig miljö med gångavstånd till Mälaren och en liten badplats. Alla konferensrum, som finns i olika storlekar har nödvändig teknik, som även funkar till 100% (vilket i sig är enastående). Stolarna däremot orkade i alla fall inte jag sitta länge på men så är det ofta på konferenser. Restaurangen serverar en mycket bra salladsbuffé, den varma maten (lunch) var ok. Fikabuffén får högt betyg. Glad och mycket trevlig personal! .

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Anders H
Sigtunahojden, Hotelldirektör på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2019

Tack för ditt fina omdöme och visst är det underbart när tekniken funkar! Nästa gång fixar vi en annan stol till dig så att du kan sitta bra! Ha en fin sommar!/Lotta & team

Omdömet skrevs 24 maj 2019 från mobil enhet

Jag och min syster hade gemensam födelsedagsfest (30/40 år) på Sigtunahöjden och vi kan varmt rekommendera stället för festliga evenemang. Proffsigt från att bokningen gjordes, genom hela planeringsfasen till självaste kvällen. Vi kände oss hela tiden trygga och omhändertagna. Öppna lokaler med fantastisk inredning som gör att helhetsupplevelsen förhöjs till max!! Spännande mat med perfekta smakkombinationer. Vi är såååå nöjda

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Evelina H

Vad underbart att er fest blev lyckad! Även om vårt svar blev sent den här gången hoppas vi att ni firar fler fester hos oss!/Njut av sommaren hälsar vi på Sigtunahöjden

Omdömet skrevs 10 maj 2019

Vi kan varmt rekommendera Sigtunahöjdens hotell! Fantastisk spabehandling, relaxavdelning, middag, frukost samt service! En mycket trevlig och trivsam miljö att vistas i.
Tack för ett välkomnande å förträffligt dygn hos Er!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Frida S

Tack själva! Hoppas vi ses snart igen och ha en underbar sommar hälsar vi från Sigtunahöjden.

Omdömet skrevs 5 april 2019 från mobil enhet

Två dagars ledarskapsutveckling med en internationell grupp. Allt har fungerat superbra och servicenivån är riktigt bra. ALLA i personalen hälsar på en, bara en sådan sak. Kan verka futtigt att ta upp men det är en av sakerna som gör att man känner sig välkommen. Fantastiskt god mat och servering. Det finns inga problem bara lösningar. Underbar omgivning och extra plus för miljötänket som verkar genomsyra det mesta av verksamheten. Rummet är något små, men man - i alla fall jag- sover som en drottning i den upphöjda sängen. Hit vill vi komma tillbaka. Och det ska vi. Vi ses i juni !

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Tesslan
Omdömet skrevs 26 januari 2019 från mobil enhet

Trevligt konferenshotell med serviceinriktad personal. Fina konferensrum med allt vad man kan önska sig. Själva hotellrummen är relativt små, men antar att man inte spenderar så mycket tid där.
Maten är bra. Den enda man direkt kan ha åsikter om är att utcheckning är redan kl 09.00. Då man betalar rätt mycket är detta ngt som absolut borde ändras.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet