Omdömet skrevs 24 maj 2019 från mobil enhet

Jag och min syster hade gemensam födelsedagsfest (30/40 år) på Sigtunahöjden och vi kan varmt rekommendera stället för festliga evenemang. Proffsigt från att bokningen gjordes, genom hela planeringsfasen till självaste kvällen. Vi kände oss hela tiden trygga och omhändertagna. Öppna lokaler med fantastisk inredning som gör att helhetsupplevelsen förhöjs till max!! Spännande mat med perfekta smakkombinationer. Vi är såååå nöjda

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Evelina H
Sigtunahojden, Hotelldirektör på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2019

Vad underbart att er fest blev lyckad! Även om vårt svar blev sent den här gången hoppas vi att ni firar fler fester hos oss!/Njut av sommaren hälsar vi på Sigtunahöjden

Omdömet skrevs 10 maj 2019

Vi kan varmt rekommendera Sigtunahöjdens hotell! Fantastisk spabehandling, relaxavdelning, middag, frukost samt service! En mycket trevlig och trivsam miljö att vistas i.
Tack för ett välkomnande å förträffligt dygn hos Er!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Frida S

Tack själva! Hoppas vi ses snart igen och ha en underbar sommar hälsar vi från Sigtunahöjden.

Omdömet skrevs 5 april 2019 från mobil enhet

Två dagars ledarskapsutveckling med en internationell grupp. Allt har fungerat superbra och servicenivån är riktigt bra. ALLA i personalen hälsar på en, bara en sådan sak. Kan verka futtigt att ta upp men det är en av sakerna som gör att man känner sig välkommen. Fantastiskt god mat och servering. Det finns inga problem bara lösningar. Underbar omgivning och extra plus för miljötänket som verkar genomsyra det mesta av verksamheten. Rummet är något små, men man - i alla fall jag- sover som en drottning i den upphöjda sängen. Hit vill vi komma tillbaka. Och det ska vi. Vi ses i juni !

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Tesslan
Omdömet skrevs 26 januari 2019 från mobil enhet

Trevligt konferenshotell med serviceinriktad personal. Fina konferensrum med allt vad man kan önska sig. Själva hotellrummen är relativt små, men antar att man inte spenderar så mycket tid där.
Maten är bra. Den enda man direkt kan ha åsikter om är att utcheckning är redan kl 09.00. Då man betalar rätt mycket är detta ngt som absolut borde ändras.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Hallafors_Sweden
Omdömet skrevs 23 december 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig och välordnad konferensanläggning. Alla konferensrum är välutrustade med all teknik du behöver och har mysig och trevlig inredning. Det finns rum i alla storlekar, får både mindre och större grupper.
Restaurangen serverar mycket bra mat och fikabuffen får man inte missa.
Vi var här under en dag och sov inte över, så hotelldelen kan jag tyvärr inte tycka till om.
Vi kommer att komma tillbaka hit!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack CharlotteA72