Hotell Kristina(Sigtuna)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Quality Hotel Airport Arlanda(Arlandastad)
Priceline
32 Rum & Kok(Sigtuna)
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Superhärlig och inspirerande, från bokning till utcheckning. Maten var helt, helt suverän och jättebra bemötande från personalen. Tvekar inte en sekund på att sätta en femma, och kommer rekommendera Sigtunahöjden till alla mina vänner.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack David B
Sigtunahojden, Digital marknadskoordinator på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack för din härliga feedback, kul att höra om din upplevelse hos oss! Du, och dina vänner, är varmt välkomna när som helst!

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Om man vill ha konferens eller bara ha spa-dag eller dygn är Sigtunahöjden rätt ställe
Det ligger vid Mälaren och här en magnifik utsikt. Spa-personalen och personalen i receptionen är så på tillmötesgående och så servicemindade och vänliga. Rummen är fina och restaurangen och baren här en fin interiör. Middag och frukost är jättebra.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem

Tack för din fina feedback, roligt att höra att du har haft en bra vistelse hos oss. Hoppas vi får se dig hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Jag såg fram mot att återkomma hit igen och det var ganska ok. Rummen är väl inte av absolut högsta klass men fungera bra.
Konferensdelen med restaurangen är väldigt fin. Här trivs man. Tyvärr fanns det den här gången ingen tid för besök i spa-avdelningen. Personalen är som vanligt väldigt serviceinriktad och trevlig.
Enda besvikelsen var middagen som inte var något vidare, men kan ju vara så att jag hade lite otur den här gången.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack pelle2017

Tack för din feedback och att du trivs hos oss, riktigt kul att höra!
Tråkigt att höra att du inte tyckte middagen vad något vidare. Hör gärna av dig vidare till mig, hanna.grad@sigtunahojden.se för mer feedback kring din upplevelse, så tar jag det vidare med köket. Vi strävar alltid efter att förbättra oss så feedback som din är guld värd!

Omdömet skrevs 24 februari 2018

Efter att ha spenderat tre dagar på detta ställe kan jag sammanfatta det såhär:
Jag har då aldrig varit på någon annan konferensanläggning som serverar ostron till förrätt.

Frukost och middag samt fika är riktigt, riktigt bra. Lunchen är ok men ganska trist. Dock fanns det salladsbord och bröd så man behövde aldrig vara hungrig.

Rummet jag fick var välstädat och fräscht, dock väldigt små badrum och väldigt små fönster, nästan som på en gillestuga. Sängarna var ganska hårda och rummet var först väldigt varmt men när jag lyckats hitta termostaten blev det bra. Men helt ok!

Personalen är otroligt trevlig! Oavsett vem man möter så hälsar alla så glatt, även om gästrelationer inte är en del av deras egentligen jobb.

Bra viner och, enligt andra konferensdeltagare, bra spa och träningslokal.

Att stället ligger vackert med utsikt över vattnet gör inte heller ont. Modern konferensutrustning, inte bara blädderblock och spritpenna.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Catharina O

Tusen tack för din fina feedback. Vi tar med oss din kommentar om lunchen.
Varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Sigtunahöjden är en riktigt bra konferensanläggning med god mat och fina rum i olika storlekar. Trevlig personal med personligt och proffsigt behövande, ett mindre spa och fina ställen för möten/fika. Åt trerätters med riktigt hög klass. Bra utbud i baren. Rummen små men fräscha.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack schibboleth74
Sigtunahojden, Ägare på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Tack schibboleth74 för din feedback. Särskilt glada blir vi när våra gäster uppskattar matupplevelsen, som vi hela tiden utvecklar och förädlar. //Lotta & team