“Bästa matkompositioneringen”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
MiljöledarePlatinanivå
Omdömet skrevs december 3 2016 från mobil enhet

Vilken otroligt grym matupplevelse. Tycker uppriktigt synd om alla andra som inte valde att äta på Sigtunahöjden ikväll. Matkärlek på högsta nivå. Kockarnas delaktighet i matpresentationen, spännande blandningar av råvaror och vackert upplagt. Lycka!

Bodde här: December 2016, reste med vänner
1  Tack RickardLiljedahl
Sigtunahojden, Ägare på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade december 6 2016

Stort tack för ditt fina omdöme om "a taste of christmas" lördagen den 3/12. Detta bidrar till att fler kommer att hitta till vår restaurang med ett kök som levererar matupplevelser väl värda en resa.
Varm välkommen tillbaka!

Lotta Boman, VD

Omdömet skrevs december 2 2016

I den stund vi klev in genom entrén möttes vi av ett leende och incheckningen sker mitt ute i hallen med ett minst sagt vänligt bemötande. Hotelldelen är enkel men kompenseras väl av den mysiga spadelen. Höjdpunkten var stunden i bubbelbadet där fotogenlyktor gav ett behagligt sken i den tunga snön på träd och räcken.

Tips för att välja rum: Rummen är nog likartade
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Bengt Z
Omdömet skrevs november 11 2016 från mobil enhet

Vi blev placerade på hotellet på grund av förseningar och utan att vi visste vart vi var.

Personalen på hotellet bemötte alla arga och trötta passagerare på ett föredömligt sätt och gav en otrolig service.

Frukosten var fantastiskt och rummen var helt ok.

Skulle vara trevligt med ett nytt besök under andra förutsättningar någon annan gång.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
1  Tack UlfK2
Omdömet skrevs november 10 2016 från mobil enhet

Snökaos gjorde att jag plötsligt behövde någonstans att bo en natt o gärna nära Arlanda. Jätte mysig atmosfär o väldigt familjärt o man kände sig så välkommen. Jätte god mat med bra utbud av vin o härlig frukost. Fin spa avdelning med flera bubbelpooler ute o extra mysigt i vinternatten. Möjlighet att låna badkläder. Fina/exklusiva hår o hudvårdsprodukter i spa avdelningen samt på rummet. Rummet ganska litet o gammalt men uppfräschat med fina kuddar/textilier o badrockar samt ett batteri drivet ljus som välkomnade när jag checkat in på rummet!

Bodde här: November 2016, reste ensam
Tack miamaria65
Sigtunahojden, Chef på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade november 11 2016

Roligt att höra att du trivdes hos oss på Sigtunahöjden under snökaoset. Du är varmt välkommen tillbaka! //Lotta

Omdömet skrevs oktober 26 2016

Vi blev riktigt imponerade av middagen som vi åt, Chefs Dinner - roligt koncept som gjorde att vi testade mycket nytt. Restaurangen var fint inrett med härlig belysning, rymligt och fräscht. Personalen var supertrevlig och bidrog verkligen till en härlig vistelse. Alla var så glada och såg till att vi hade den bästa upplevelsen.
Frukosten var bra med allt man kan begära. Vi åt också afternoon tea vilket var en fin upplevelse. Vid relaxavdelningen var det trångt, vattnet i jacuzzin var inte så fräscht. Omklädningsrummet var fullt, bastun var kall och duscharna var trasiga i reglaget samt att takduschen inte fungerade på den ena duschen. Rummet var lite oinspirerande och levde inte upp till interiören i huvudbyggnaden, men var fräscht.

• Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Nathalie G
L8ttas, Chef på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade oktober 27 2016

Hej Nathalie,
Härligt att höra att ni var nöjda med er måltidsupplevelse på Sigtunahöjden. Dina kommentarer gällande dusch och bastu agerar vi omgående på. Vi ser alltid över vad vi kan bli bättre på och vi vill att våra kunder ska vara nöjda. Tack för din återkoppling som hjälper oss att bli bättre.//Lotta

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
1.9 km bort
Hotell Anstalten
Nr 6 av 6 i Sigtuna
27 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtunahöjden Hotell & Konferens? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtunahöjden Hotell & Konferens

Adress: Hertigvägen 7, Sigtuna 193 31, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 315 kr - 2 582 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Sigtunahöjden Hotell & Konferens 4*
Antal rum: 98
Hotellets officiella beskrivning:
Sigtunahöjden är Sveriges internationella mötesplats. Här möts gäster från alla världens hörn i en kosmopolitisk atmosfär. På Sigtunahöjden står internationellt i fokus kombinerat med gränslös gästvänlighet. Det sätter också sin prägel på våra aktiviteter, vår prisbelönta mat, vår inredning och mycket mer. Med den storslagna panoramautsikten över Mälaren är det svårt att förstå att Sigtunahöjden bara ligger 15 minuter från Arlanda, mitt emellan Stockholm och Uppsala, med utmärkta kommunikationer. Sigtunahöjden är en säkerhetscertifierat svanenmärkt klimatneutral konferensanläggning och utvald av Svenska möten och en del av IACC och Destination Sigtuna. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtunahöjden Hotell & Konferens. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?