Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Pool
Omdömet skrevs 26 oktober 2016

Vi blev riktigt imponerade av middagen som vi åt, Chefs Dinner - roligt koncept som gjorde att vi testade mycket nytt. Restaurangen var fint inrett med härlig belysning, rymligt och fräscht. Personalen var supertrevlig och bidrog verkligen till en härlig vistelse. Alla var så glada och såg till att vi hade den bästa upplevelsen.
Frukosten var bra med allt man kan begära. Vi åt också afternoon tea vilket var en fin upplevelse. Vid relaxavdelningen var det trångt, vattnet i jacuzzin var inte så fräscht. Omklädningsrummet var fullt, bastun var kall och duscharna var trasiga i reglaget samt att takduschen inte fungerade på den ena duschen. Rummet var lite oinspirerande och levde inte upp till interiören i huvudbyggnaden, men var fräscht.

• Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack Nathalie G
L8ttas, Chef på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2016

Hej Nathalie,
Härligt att höra att ni var nöjda med er måltidsupplevelse på Sigtunahöjden. Dina kommentarer gällande dusch och bastu agerar vi omgående på. Vi ser alltid över vad vi kan bli bättre på och vi vill att våra kunder ska vara nöjda. Tack för din återkoppling som hjälper oss att bli bättre.//Lotta

Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Vi köpte en deal på Lets Deal och såg fram emot en natt på Sigtunahöjden med tanke på allt bra omdömde man har läst här! Men nja vi var inte så impade faktiskt och förstår inte alls denna hysterin kring Sigtunahöjden. Det var bara massa gubbar som var där på konferans och det är väl också dessa som måste gett bra betyg! Annars förstår jag verkligen inte. Det är kanon för konferans men tyvärr ingenting annat. Vill du ha spa så åk till Yasuragi i Nacka! Bemötandet vid vår så kallade "3- rätters" var bra men det var ingen 3- rätters utan en buffe så det är inget man själv kan välja! Vi gillade inte maten den kvällen och desserten tog vi en tugga av bara. Frukostbuffen var bra dock. Vi upplevde att det var väldigt oorganiserat och man var tvungen att fråga efter allt då ingen information gavs. Fanns 3 jacuzzis där ute som var smutsiga med flugor, insekter och hår. Var också beredda på att ni inte får checka in kl 14 som det står på Lets Deal utan väl där fick vi reda på att det skulle bli vid 15 istället för dom ej hunnit städa rummet. Näääee tack. Återvänder inte och rekommenderar inte någon att åka hit om man inte vill vara omringad av gamla gubbar i kostym..

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Edita I
Sigtunahojden, Hotelldirektör på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2016

Hej Edita,
Vi har tagit del av din feedback och inser att vi inte lyckats denna gång. All feedback som vi får tar vi till oss och den här gången har vi inte motsvarat de förväntningar ni hade. Som ansvarig för Sigtunahöjden kommer jag att säkerställa att detta inte upprepas igen. Så därför skulle jag vilja tacka er för att ni bidrar till att göra oss bättre. Ta gärna kontakt med mig via mail vd@sigtunahojden.se för en personlig kontakt. Bästa hälsningar, Lotta

Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Toppen på alla sätt och vis - fina lokaler och miljö, god fika och mat (gluten- och mjölkfria alternativ) och härlig, service-minded personal och kökspersonal som tog hand om oss långt över förväntan!
Rummet var helt ok, det finns säkert olika nivåer på dessa. Vårt badrum var inte alldeles nytt direkt, men allt var fräscht och fint.
Härligt att ta badrocken och gå ner till bubbelpoolen. Tofflor fanns att låna.

Kommer gärna tillbaka så fort tillfälle ges!

• Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack PiaAnkner
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, himla trevlig personal, mycket personal. Fantastisk mat och frukost. Och fikat med allt gott.... Nu hade vi dessutom tur med vädret och kunde sitta ute på fina uteplatser. Underbar miljö, superfin inredning. Vi kommer att komma tillbaka

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
1  Tack Stina C
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok rum, fräscht men lite väl litet.
Servicen var av högsta klass, personalen får högsta betyg!
Frukosten var mycket bra.
Sällskapsytorna samt restaurangen var mycket trevliga. Öppet och ljust men ändå med en ombonad känsla.
Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016