Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Vi köpte en deal på Lets Deal och såg fram emot en natt på Sigtunahöjden med tanke på allt bra omdömde man har läst här! Men nja vi var inte så impade faktiskt och förstår inte alls denna hysterin kring Sigtunahöjden. Det var bara massa gubbar som var där på konferans och det är väl också dessa som måste gett bra betyg! Annars förstår jag verkligen inte. Det är kanon för konferans men tyvärr ingenting annat. Vill du ha spa så åk till Yasuragi i Nacka! Bemötandet vid vår så kallade "3- rätters" var bra men det var ingen 3- rätters utan en buffe så det är inget man själv kan välja! Vi gillade inte maten den kvällen och desserten tog vi en tugga av bara. Frukostbuffen var bra dock. Vi upplevde att det var väldigt oorganiserat och man var tvungen att fråga efter allt då ingen information gavs. Fanns 3 jacuzzis där ute som var smutsiga med flugor, insekter och hår. Var också beredda på att ni inte får checka in kl 14 som det står på Lets Deal utan väl där fick vi reda på att det skulle bli vid 15 istället för dom ej hunnit städa rummet. Näääee tack. Återvänder inte och rekommenderar inte någon att åka hit om man inte vill vara omringad av gamla gubbar i kostym..

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Edita I
Sigtunahojden, Hotelldirektör på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2016

Hej Edita,
Vi har tagit del av din feedback och inser att vi inte lyckats denna gång. All feedback som vi får tar vi till oss och den här gången har vi inte motsvarat de förväntningar ni hade. Som ansvarig för Sigtunahöjden kommer jag att säkerställa att detta inte upprepas igen. Så därför skulle jag vilja tacka er för att ni bidrar till att göra oss bättre. Ta gärna kontakt med mig via mail vd@sigtunahojden.se för en personlig kontakt. Bästa hälsningar, Lotta

Omdömet skrevs 4 oktober 2016

Toppen på alla sätt och vis - fina lokaler och miljö, god fika och mat (gluten- och mjölkfria alternativ) och härlig, service-minded personal och kökspersonal som tog hand om oss långt över förväntan!
Rummet var helt ok, det finns säkert olika nivåer på dessa. Vårt badrum var inte alldeles nytt direkt, men allt var fräscht och fint.
Härligt att ta badrocken och gå ner till bubbelpoolen. Tofflor fanns att låna.

Kommer gärna tillbaka så fort tillfälle ges!

• Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack PiaAnkner
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, himla trevlig personal, mycket personal. Fantastisk mat och frukost. Och fikat med allt gott.... Nu hade vi dessutom tur med vädret och kunde sitta ute på fina uteplatser. Underbar miljö, superfin inredning. Vi kommer att komma tillbaka

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
1  Tack Stina C
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok rum, fräscht men lite väl litet.
Servicen var av högsta klass, personalen får högsta betyg!
Frukosten var mycket bra.
Sällskapsytorna samt restaurangen var mycket trevliga. Öppet och ljust men ändå med en ombonad känsla.
Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016
Tack Delfeelina
Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Att bli omhändertagen på Sigtunahöjden känns som att komma hem till goda vänner. SÅ vänlig tillmötesgående personal. Vi lagade vår egen förrätt tillsammans och kocken Kalle var en mycket vänlig och bra guide. Vår sparris med hollandaisesås blev mycket lyckad. Sedan följde grillbuffé med många goda tillbehör. Rummen är inte så stora men charmiga och känns lite Japan inspirerande, i alla fall mitt. En helt igenom trevlig upplevelse även om jag ännu inte kan recensera frukosten.

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Annizett