Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Fri parkering
Quality Hotel Airport Arlanda(Arlandastad)
Quality Hotels
  • Restaurang
Clarion Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)
Clarion Hotels
  • Frukost ingår
Good Morning Arlanda(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, himla trevlig personal, mycket personal. Fantastisk mat och frukost. Och fikat med allt gott.... Nu hade vi dessutom tur med vädret och kunde sitta ute på fina uteplatser. Underbar miljö, superfin inredning. Vi kommer att komma tillbaka

Bodde här: september 2016, reste i arbetet
1  Tack Stina C
Omdömet skrevs 17 augusti 2016 från mobil enhet

Helt ok rum, fräscht men lite väl litet.
Servicen var av högsta klass, personalen får högsta betyg!
Frukosten var mycket bra.
Sällskapsytorna samt restaurangen var mycket trevliga. Öppet och ljust men ändå med en ombonad känsla.
Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016
Tack Delfeelina
Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Att bli omhändertagen på Sigtunahöjden känns som att komma hem till goda vänner. SÅ vänlig tillmötesgående personal. Vi lagade vår egen förrätt tillsammans och kocken Kalle var en mycket vänlig och bra guide. Vår sparris med hollandaisesås blev mycket lyckad. Sedan följde grillbuffé med många goda tillbehör. Rummen är inte så stora men charmiga och känns lite Japan inspirerande, i alla fall mitt. En helt igenom trevlig upplevelse även om jag ännu inte kan recensera frukosten.

Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
Tack Annizett
Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt! Så kan vi enkelt sammanfatta vår upplevelse av denna så förstklassiga anläggning. Redan från första bemötandet vid ankomst till att vi lämnade så kände man hela tiden ett familjärt, personligt och proffsigt bemötande. Fantastiska behandlingar och maten går inte att beskriva med ord. Så otroligt grym! Och sen har vi frukosten. Helt otrolig.

Finns dock som alltid några småsaker vi vill lyfta fram.

- Hårda sängar. Drar tyvärr ner helheten lite.
- Känns som att SPA-avdelningen har byggts dit i efterhand i källaren. Men inget vi klagar på.

Så vi vill sammanfatta detta genom att niga och lyfta på hatten! Tack för den bästa weekend vi någonsin varit på.

Med vänlig hälsning,
Christoffer och Linda

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack ChristofferKri
Sigtunahojden, Chef på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Tack Christoffer och Linda för ert fina omdöme, det värmer oss! Varmt välkommen tillbaka till nästa års Valentines erbjudande som infaller helgen runt den 14 februari. Vill ni inte vänta så länge så tipsar vi om nästa weekenderbjudande som finns på hemsidan att boka den 23-24 april; exklusiva "Chefs dinner". //Vänligen Lotta och många stolta medarbetare

Omdömet skrevs 24 mars 2016 från mobil enhet

Otroligt fint och mysigt på Sigtunahöjden. Yrkesstoltheten lyste i ögonen på all personal man mötte. Alltid ett vänligt leende.
Extra trevligt då jag var besökere till en nätverksträff för kollegor inom samma härliga branch.

Middagen var fantastisk och lika så frukost, lunchen o fina salladsbuffén samt fikapauserna dag 2.
Detta akompanjerandes med den vidunderliga utsikten över vattnet eller de supefina och sköna loungen vid brasan.

Mycket uppskattat "barhäng" nära fikabuffén och shoppen vid receptionsdisken. Smart!

Om jag måste nämna nåt minus så hade logirummet inte samma mysfaktor som konferensbyggnaden. Bodde i James Bond längan. Men å andra sidan är det ju inte där man ska hänga, utan endast sova.

Men stäck på er! Ni får 5 av 5 möjliga! Bravo!!!

Önskar er alla GLAD PÅSK med ett av era alla fantastiskt vackra blomsterarrangemang!

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Isabelle H

Tack Isabelle H för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du kände av vår yrkesstolthet och du trivdes hos oss. Vi tar också till oss feedbacken om hotellrummet och ser vad vi kan göra för att ska en mer ombonad känsla där. Varmt välkommen tillbaka till oss!//Lotta med stolta medarebetare