“Hoppas återkomma riktigt snart!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
MiljöledarePlatinanivå
Omdömet skrevs oktober 4 2016

Toppen på alla sätt och vis - fina lokaler och miljö, god fika och mat (gluten- och mjölkfria alternativ) och härlig, service-minded personal och kökspersonal som tog hand om oss långt över förväntan!
Rummet var helt ok, det finns säkert olika nivåer på dessa. Vårt badrum var inte alldeles nytt direkt, men allt var fräscht och fint.
Härligt att ta badrocken och gå ner till bubbelpoolen. Tofflor fanns att låna.

Kommer gärna tillbaka så fort tillfälle ges!

• Bodde här: September 2016, reste med vänner
Tack PiaAnkner

Omdömet skrevs september 15 2016 från mobil enhet

Fantastiskt ställe, himla trevlig personal, mycket personal. Fantastisk mat och frukost. Och fikat med allt gott.... Nu hade vi dessutom tur med vädret och kunde sitta ute på fina uteplatser. Underbar miljö, superfin inredning. Vi kommer att komma tillbaka

Bodde här: September 2016, reste i arbetet
1  Tack Stina C
Omdömet skrevs augusti 17 2016 från mobil enhet

Helt ok rum, fräscht men lite väl litet.
Servicen var av högsta klass, personalen får högsta betyg!
Frukosten var mycket bra.
Sällskapsytorna samt restaurangen var mycket trevliga. Öppet och ljust men ändå med en ombonad känsla.
Rekommenderas!

Bodde här: Augusti 2016
Tack Delfeelina
Omdömet skrevs juni 8 2016 från mobil enhet

Att bli omhändertagen på Sigtunahöjden känns som att komma hem till goda vänner. SÅ vänlig tillmötesgående personal. Vi lagade vår egen förrätt tillsammans och kocken Kalle var en mycket vänlig och bra guide. Vår sparris med hollandaisesås blev mycket lyckad. Sedan följde grillbuffé med många goda tillbehör. Rummen är inte så stora men charmiga och känns lite Japan inspirerande, i alla fall mitt. En helt igenom trevlig upplevelse även om jag ännu inte kan recensera frukosten.

Bodde här: Juni 2016, reste i arbetet
Tack Annizett
Omdömet skrevs mars 25 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt! Så kan vi enkelt sammanfatta vår upplevelse av denna så förstklassiga anläggning. Redan från första bemötandet vid ankomst till att vi lämnade så kände man hela tiden ett familjärt, personligt och proffsigt bemötande. Fantastiska behandlingar och maten går inte att beskriva med ord. Så otroligt grym! Och sen har vi frukosten. Helt otrolig.

Finns dock som alltid några småsaker vi vill lyfta fram.

- Hårda sängar. Drar tyvärr ner helheten lite.
- Känns som att SPA-avdelningen har byggts dit i efterhand i källaren. Men inget vi klagar på.

Så vi vill sammanfatta detta genom att niga och lyfta på hatten! Tack för den bästa weekend vi någonsin varit på.

Med vänlig hälsning,
Christoffer och Linda

Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
Tack ChristofferKri
Sigtunahojden, Chef på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade mars 29 2016

Tack Christoffer och Linda för ert fina omdöme, det värmer oss! Varmt välkommen tillbaka till nästa års Valentines erbjudande som infaller helgen runt den 14 februari. Vill ni inte vänta så länge så tipsar vi om nästa weekenderbjudande som finns på hemsidan att boka den 23-24 april; exklusiva "Chefs dinner". //Vänligen Lotta och många stolta medarbetare

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
1.9 km bort
Hotell Anstalten
Nr 6 av 6 i Sigtuna
27 omdömen
Visa priser

Besökt Sigtunahöjden Hotell & Konferens? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sigtunahöjden Hotell & Konferens

Adress: Hertigvägen 7, Sigtuna 193 31, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 315 kr - 2 582 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Sigtunahöjden Hotell & Konferens 4*
Antal rum: 98
Hotellets officiella beskrivning:
Sigtunahöjden är Sveriges internationella mötesplats. Här möts gäster från alla världens hörn i en kosmopolitisk atmosfär. På Sigtunahöjden står internationellt i fokus kombinerat med gränslös gästvänlighet. Det sätter också sin prägel på våra aktiviteter, vår prisbelönta mat, vår inredning och mycket mer. Med den storslagna panoramautsikten över Mälaren är det svårt att förstå att Sigtunahöjden bara ligger 15 minuter från Arlanda, mitt emellan Stockholm och Uppsala, med utmärkta kommunikationer. Sigtunahöjden är en säkerhetscertifierat svanenmärkt klimatneutral konferensanläggning och utvald av Svenska möten och en del av IACC och Destination Sigtuna. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Sigtunahöjden Hotell & Konferens. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?