Sigtunahöjden Hotell & Konferens
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 14 december 2014

Ligger på en höjd med en underbar utsikt.
Var där i juli och inte mycket folk.
Nyrenoverade rum som är svala o skön säng.
På baksidan finns ett litet spa med utomhus bubbelpool.
Kvällens mat var bara några rätter att välja på men mycket välsmakande, det märks att köket håller hög klass.
Till frukosten fanns allt man kunde önska sig.
Man känner tidens vingslag att de är en gammal konferens anläggning.

• Bodde här: juli 2014, reste ensam
Tack Ekaker
Omdömet skrevs 4 november 2014

Vi var ett större sällskap som hade en tvådagars konferens. Anläggningen ligger en bit ifrån stockholm innestad, men från Mästa C och Arlanda, är det en biltur på ca 15-20 min. Har besökt anläggningen tidigare, dock för några år sedan och hade ett positvt minne av förra vistelsen. Och denna vistelse var lika bra. En väldigt praktisk och rymlig anläggning som har allt som an kan tänka sig för att få en lyckad konferens. Förutom väldigt god mat och osedvanligt uppmärksam personal så har de en spaavdelning och erbjuder olika behandlingar för de som önskar detta. Tror t o m att de har en organsierad Power Walk i/runt Sigtuna. Tyvärr så bodde jag inte på själva anläggningen (fullt) utan på ett närliggande hotel Stora Brännbo. Ska man säga något som inte var så smidigt så var det transporten mellan dessa två anläggningar. Visserligen beställde Konferenshotellet taxi mellan hotellen, men det var "bökigt" och vi fick stå och vänta väldigt länge på taxin...speciellt på kvällen7natten när vi skulle tillbaka.

Men det var nog det lilla negativa.

• Bodde här: november 2014, reste i arbetet
Tack H-J Z
Omdömet skrevs 22 oktober 2014 från mobil enhet

Fina rum med sköna sängar. Gillar man utsikt när man somnar o vaknar så se till att få ett rum med sängen i panorama fönsterhöjd :-) stjärnhimlen för ögonen.
Restaurangen serverar en riklig frukost och goda luncher och middagar.

Bodde här: oktober 2014, reste i arbetet
Tack Gunilla K
Lotta S, Manager på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2014

Thankyou for your nice review, welcome back/Sigtunahöjden team

Omdömet skrevs 20 september 2014

Detta är den i särklass bästa konferensanläggning jag besökt. Bra lokaler och maten var fantastisk. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. De har även mycket bra träningsmöjligheter. Jag kommer met lätthet besöka denna anläggning igen!

• Bodde här: september 2014, reste i arbetet
1  Tack Henrik E
L8ttas, Hotelldirektör på Sigtunahöjden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2014

Tack Henrik E för din fina feedback efter din vistelse. Varmt välkommen tillbaka till oss på Sigtunahöjden/ Lotta

Omdömet skrevs 18 augusti 2014

Jag och min pojkvän övernattade den natt på Sigtuna höjden. Tyvärr var restaurangen stängd över sommaren men vi avnjöt några väldigt sköna timmar nere på relaxavdelningen och med en 5-minuters bilfärd tog vi oss ner till centrum för middag på kvällen. Det absolut bästa med övernattningen var frukosten vilken erbjöd allt man kan tänka sig av toppenkvaliet.

• Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack Marliina