“Maten var höjdpunkten”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Stora Brännbo Konferens & Hotell
Rankad som nummer 5 av 6 hotell i Sigtuna
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs april 9 2017 från mobil enhet

Besökte Stora Brännbo med jobbet och tyckte att det var helt okej. Rummet jag hade var litet och något slitet men jag upplevde det ändå rent. Jag besökte inte gymmet personligen men hörde att det var bra. Konferenskomplexet ligger bara knappt 10 minuters promenad från den fina promenadstråket längs vattnet, som även lämpar sig för att springa. Konferenslokalen var bra. Fikat såg väldigt gott ut men personligen hade jag önskat lite mer frukt. Maten var väldigt god, vilket var det bästa med besöket.

Bodde här: Mars 2017, reste i arbetet
Tack maryswe

Omdömet skrevs april 1 2017 från mobil enhet

Ett konferenshotell med en restaurang av mycket hög klass. Maten ligger på en väldigt hög nivå. Konferensanläggningen är även den mycket bra och ger bra förutsättningar för olika typer av möten.
Tyvärr håller rummen inte riktigt samma nivå.

Bodde här: Mars 2017, reste i arbetet
2  Tack pelle2017
Omdömet skrevs februari 4 2017 från mobil enhet

Trevlig incheckning på söndagskvällen, med lite kall buffé för gästerna som ingick. Stort och fräscht gym!
Härlig miljö och riktigt god mat med bra vin komponerat ihop.
Tyvärr hade tv:n dålig mottagning både på rummet och i gymmet, trist med brusig tv...

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack David A
Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Suveränt konferenshotell i lugn och anrik miljö. Restaurangen håller toppklass. Servicen och bemötandet likaså. Kommer att vara där en hel del framöver och det ser jag fram emot. Rummen är ändamålsenliga men inget extravagant.

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack Matts J
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fin miljö i närheten av Sigtuna stadskärna. Suverän service. Förstklassig mat i lugn matsal. Personalen har ett mycket varmt och trevligt bemötande. Rummen ganska små men är trevliga och välstädade. Rekommenderas!

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Hans-Stockholm
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
0.9 km bort
Görvälns Slott
Nr 1 av 2 i Jarfalla
395 omdömen
Visa priser

Besökt Stora Brännbo Konferens & Hotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Stora Brännbo Konferens & Hotell

Adress: Stora Brännbovägen 2-6, Sigtuna, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 278 kr - 2 084 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Stora Brännbo Konferens & Hotell 4*
Antal rum: 101
Hotellets officiella beskrivning:
Lämna brus och stress bakom dig och kom till oss på Stora Brännbo i vackra Sigtuna. Här finns 101 hotellrum i en genuint skandinavisk atmosfär, med en helhjärtad servicekänsla 24 timmar om dygnet. En generös frukostbuffé ingår i ditt boende samt fri entré till spa och gym. Gymmet har all utrustning för konditions-, styrke- och smidighetsträning, både ute och inne, personliga tränare och gruppträning flera gånger per dygn alla dagar i veckan. För avkoppling finns jacuzzi, bastu och massage. På fem minuters promenadavstånd finner du Sveriges första stad Sigtuna med unik historia, shopping och mysiga caféer. Sigtuna ligger längs Mälaren som lockar till aktiviteter året runt. Stora Brännbo är ett svanenmärkt Nearly Zero Energy Hotel. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Stora Brännbo Konferens & Hotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?