Stora Brännbo Konferens & Hotell
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 4 2017 från mobil enhet

Trevlig incheckning på söndagskvällen, med lite kall buffé för gästerna som ingick. Stort och fräscht gym!
Härlig miljö och riktigt god mat med bra vin komponerat ihop.
Tyvärr hade tv:n dålig mottagning både på rummet och i gymmet, trist med brusig tv...

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack David A
Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Suveränt konferenshotell i lugn och anrik miljö. Restaurangen håller toppklass. Servicen och bemötandet likaså. Kommer att vara där en hel del framöver och det ser jag fram emot. Rummen är ändamålsenliga men inget extravagant.

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack Matts J
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fin miljö i närheten av Sigtuna stadskärna. Suverän service. Förstklassig mat i lugn matsal. Personalen har ett mycket varmt och trevligt bemötande. Rummen ganska små men är trevliga och välstädade. Rekommenderas!

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Hans-Stockholm
Omdömet skrevs november 10 2016 från mobil enhet

Jag har varit på Stora Brännbo många gånger genom jobbet. Det är alltid mycket trevligt att vara här. Maten är god och man sover som en prinsessa/prins. Frukosten sticker ut genom att ha allt man kan önska sig och lite till.
Jag hoppas på att få återkomma många gånger!

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Tina F
Omdömet skrevs november 9 2016

Vi valde att äta lunchbuffé på Stora Brännbo, vilket var en positiv smakupplevelse.
Fräscht och smakfullt upplagt och personalen såg till att hålla efter och fylla på efter behov. Uppmärksam och serviceinriktad personal.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
1  Tack Agneta D