Stora Brännbo Konferens & Hotell
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Suveränt konferenshotell i lugn och anrik miljö. Restaurangen håller toppklass. Servicen och bemötandet likaså. Kommer att vara där en hel del framöver och det ser jag fram emot. Rummen är ändamålsenliga men inget extravagant.

Bodde här: Januari 2017, reste i arbetet
Tack Matts J
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Fin miljö i närheten av Sigtuna stadskärna. Suverän service. Förstklassig mat i lugn matsal. Personalen har ett mycket varmt och trevligt bemötande. Rummen ganska små men är trevliga och välstädade. Rekommenderas!

Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Hans-Stockholm
Omdömet skrevs november 10 2016 från mobil enhet

Jag har varit på Stora Brännbo många gånger genom jobbet. Det är alltid mycket trevligt att vara här. Maten är god och man sover som en prinsessa/prins. Frukosten sticker ut genom att ha allt man kan önska sig och lite till.
Jag hoppas på att få återkomma många gånger!

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Tina F
Omdömet skrevs november 9 2016

Vi valde att äta lunchbuffé på Stora Brännbo, vilket var en positiv smakupplevelse.
Fräscht och smakfullt upplagt och personalen såg till att hålla efter och fylla på efter behov. Uppmärksam och serviceinriktad personal.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
1  Tack Agneta D
Omdömet skrevs oktober 8 2016 från mobil enhet

Bra logi, rent, tyst och fint. Glöm tv-tittande då det skrapar O flimrar ingen ordning på det trots personalens välvilja och försök. Gym inne trångt men allt finns. Gym ute helt suveränt! Frukost högklassig. Lunch O middag väl avvägt mängmässigt, gott och vackert upplagt. Minus för personal kvällstid i rest som vill duka av snabbt, trerätters verkar de vilja klara på 60 minuter. Miljö ute och inne som erbjuder avkoppling och reflektion. Här bor man gärna trots ett antal relationsminus för gästen.

Bodde här: September 2016, reste i arbetet
Tack 70susannea
L8ttas, Informationsansvarig på Stora Brännbo Konferens & Hotell, svarade på det här omdömetSvarade oktober 14 2016

Tack för din feedback, den hjälper oss att utvecklas och bli bättre. Roligt att du uppskattar våra olika gym!//Lotta