Stora Brännbo Konferens & Hotell
Sigtunastiftelsen(Sigtuna)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 12 2016

Hyfsat konferenshotell - "duger väl" var känslan. Mycket enkla rum men rent och fint. OK (men inte mer även om dom hade ambitioner) mat inklusive frukost. Bra mötesrum. Personalen tillmötesgående och hjälpsamma. Men om prisvärt-aspekten ska vägas in... Sådär. Svag 3;a.

• Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack nystedt
Omdömet skrevs mars 7 2016

Personalen på Stora Brännbo är supertrevlig och fick mig att känna mig som hemma. De hjälpa mig att boka bord till en god trerätters och tipsade mig om passet Jumping Fitness i gymmet (skoj!). Hotellet ligger bra till i Sigtuna med gångavstånd till Storagatan.

Tips för att välja rum: Det finns familjerum för de som reser med barn.
  • Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack placesihaveseen
Omdömet skrevs december 10 2015 från mobil enhet

På det alltid lika trivsamma Stora Brännbo har de kanske inte de största rummen, men det är snyggt, fräscht och de har fantastiska sängar, sover alltid väldigt gott. Personalen är kanon, tillmötesgående och konferensdelarna håller väldigt bra standard. Låt vara att byggnaderna är tråkiga men det är ju insidan som räknas och den är toppen!

Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Patrik A
Omdömet skrevs december 6 2015

Rummet helt ok, rent o fräscht men något trångt. Personalen otroligt tillmötesgående och ordnade efter våra önskemål på ett föredömligt sätt. En mycket bra frukost med rikligt utbud och hög kvalitet. Hann tyvärr inte testa gymmet o bubbelpoolen.

• Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Cilla K
Omdömet skrevs november 14 2015

Väldigt tråkiga rum i tråkiga byggnader. Jag betalade 1545 kr för en natt i ett enkelrum vilket är fruktansvärt dyrt för detta rum. Frukosten är i superklass som all mat som serveras här. Gymmet är också i toppklass och får nyttjas gratis av boende på hotellet. Det finns även en liten bubbelpool.

• Bodde här: Oktober 2015, reste i arbetet
Tack camilla128