“Här känner man sig hemma”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Stora Brännbo Konferens & Hotell
Rankad som nummer 5 av 6 hotell i Sigtuna
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs juli 26 2016

Här har jag bott många gånger, aldrig på konferens, men i jobbet av andra orsaker.
Nu är det tyvärr två år sedan jag var här.
Så därför måste jag säga att detta ställe är nog det bästa jag någonsin har bott på.
(och jag har bott på många)
Fantastisk personal, fantastisk frukost och en fantastisk restaurang.
Vacker Skandinavisk inredning och en omgivning som är snygg året om.
Rummen är enkla men har allt man kan önska.
Om jag kunde så hade jag gett Stora Brännbo en sexa

Tips för att välja rum: Prata med personalen, dom är mer en hjälpsamma
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2015, reste i arbetet
Tack Peter L

Omdömet skrevs juli 12 2016

Hyfsat konferenshotell - "duger väl" var känslan. Mycket enkla rum men rent och fint. OK (men inte mer även om dom hade ambitioner) mat inklusive frukost. Bra mötesrum. Personalen tillmötesgående och hjälpsamma. Men om prisvärt-aspekten ska vägas in... Sådär. Svag 3;a.

• Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack nystedt
Omdömet skrevs mars 7 2016

Personalen på Stora Brännbo är supertrevlig och fick mig att känna mig som hemma. De hjälpa mig att boka bord till en god trerätters och tipsade mig om passet Jumping Fitness i gymmet (skoj!). Hotellet ligger bra till i Sigtuna med gångavstånd till Storagatan.

Tips för att välja rum: Det finns familjerum för de som reser med barn.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack placesihaveseen
Omdömet skrevs december 10 2015 från mobil enhet

På det alltid lika trivsamma Stora Brännbo har de kanske inte de största rummen, men det är snyggt, fräscht och de har fantastiska sängar, sover alltid väldigt gott. Personalen är kanon, tillmötesgående och konferensdelarna håller väldigt bra standard. Låt vara att byggnaderna är tråkiga men det är ju insidan som räknas och den är toppen!

Bodde här: December 2015, reste i arbetet
Tack Patrik A
Omdömet skrevs december 6 2015

Rummet helt ok, rent o fräscht men något trångt. Personalen otroligt tillmötesgående och ordnade efter våra önskemål på ett föredömligt sätt. En mycket bra frukost med rikligt utbud och hög kvalitet. Hann tyvärr inte testa gymmet o bubbelpoolen.

• Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Cilla K
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sigtuna
0.9 km bort
Görvälns Slott
Nr 1 av 2 i Jarfalla
395 omdömen
Visa priser

Besökt Stora Brännbo Konferens & Hotell? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Stora Brännbo Konferens & Hotell

Adress: Stora Brännbovägen 2-6, Sigtuna, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Sigtuna
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 5 av 6 hotell i Sigtuna
Prisklass: 1 278 kr - 2 084 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Stora Brännbo Konferens & Hotell 4*
Antal rum: 101
Hotellets officiella beskrivning:
Lämna brus och stress bakom dig och kom till oss på Stora Brännbo i vackra Sigtuna. Här finns 101 hotellrum i en genuint skandinavisk atmosfär, med en helhjärtad servicekänsla 24 timmar om dygnet. En generös frukostbuffé ingår i ditt boende samt fri entré till spa och gym. Gymmet har all utrustning för konditions-, styrke- och smidighetsträning, både ute och inne, personliga tränare och gruppträning flera gånger per dygn alla dagar i veckan. För avkoppling finns jacuzzi, bastu och massage. På fem minuters promenadavstånd finner du Sveriges första stad Sigtuna med unik historia, shopping och mysiga caféer. Sigtuna ligger längs Mälaren som lockar till aktiviteter året runt. Stora Brännbo är ett svanenmärkt Nearly Zero Energy Hotel. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Stora Brännbo Konferens & Hotell. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?