“Mysigt men lite synd”

Bathuset Krog & Bar
Rankad som nr 1 av 33 Restauranger i Sigtuna
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Tredje gången sedan jag flyttade till Sigtuna som jag besökare denna trevliga och mysiga restaurang. Där personalen är väldigt serviceminded. Däremot var denna gång en liten besvikelse då förr och huvudrätt var i princip densamma trotts att förrätten bestod av pilgrimsmusslor och huvudrätt en torsk. Så kändes smakerna ungefär densamma och tyvärr inte riktigt så tydliga som jag har upplevt tidigare gånger. Trots detta kan jag rekommendera båthuset och kommer själv fortsätta att besöka restaurangen. Hoppas de kan hitta tillbaka till smakerna.

Datum för besöket: maj 2021
Tack MattiasGun

Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Jag och min fru tog båthuset komponerade 3 rätters meny som bestod av bl.a pilgrimsmusslor och hälleflundra. Blev starkt imponerande hur kreativa och duktig kocken var att få fram rena, fina, och nytänkande smaker. Vi tycker båda två att båthuset levererar mat som är bättre än några av de restauranger som har en stjärna i guide michelin i Stockholm. Bra service och mysig restaurang som vi kan varmt rekommendera och kommer besöka många gånger till.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack MattiasGun
Omdömet skrevs 28 september 2020

Härligt mottagande, flexibel personal, bra mat, bra vin. Sommarkväll med mycket folk, men bra hantering av pandemin.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hampus J
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Varmt rekommenderar jag Båthuset, bemötande och maten var förträfflig. Att missa torskryggen är ett misstag, när ni besöker resturangen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack GlobeTrotting671295
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Jätte bra mat och fantastisk miljö! Ett stort minus dock för att det inte finns handsprit varken på toaletter eller inne i restaurangen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Tiile2010

Resenärer som tittade på Bathuset Krog & Bar tittade också på

Sigtuna, Sigtuna Kommun
Sigtuna, Sigtuna Kommun

Besökt Bathuset Krog & Bar? Berätta vad du tyckte!