“Båthuset värt en resa för gastronomer och matälskare. ”
Omdöme om Bathuset Krog & Bar

Bathuset Krog & Bar
Rankad som nr 1 av 36 Restauranger i Sigtuna
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Båthuset värt en resa om man älskar god mat. Vi återkommer till denna lilla restaurang med strålande kvalitet på maten. De färdiga menyer de har, med vinpaket om man vill, är prisvärda. Alert och trevlig personal som kan presentera maten. Fin miljö. Kan dock bli lite hög ljudnivå om det är många glada gäster. Totalen gör att vi gärna återvänder med stor glädje och förväntan.

Datum för besöket: januari 2020
Tack sigtunaswede

Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

En gång varje år så besöker jag och min sambo båthuset i Sigtuna och vi är aldrig besvikna och inte blev de det denna gång heller.
Allt är helt perfekt, maten går inte att beskriva!
Utsikten från restaurangen är fantastiskt, att sitta precis vid vatten och njuta av en underbar middag, det finns inget bättre.

Har du aldrig besökt denna restaurang så gör det!

Datum för besöket: juli 2019
Tack lwestlunds
Omdömet skrevs 10 november 2019

Var med familjen på Båthuset och vi blev väl omhändertagna och serverade jättegod mat.
Vinpaketet var också bra. Vi gick därifrån väldigt nöjda!

Datum för besöket: november 2019
Tack Bo A
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Trevlig liten restaurang som ligger i ett hus på vattnet vid kajen. Mysig modern miljö med öppen spis som brann.
Mycket god mat. Före maten fick vi två sorters hembakt bröd med smör. Vi åt löjrom med potatis puré och friterad potatis till förrätt. Gott, rikligt och fint presenterat.
Till varmrätt åt jag torsk med palsternacka i olika former och maken åt lammfilé med svamp och någon sorts kåldolme. Vi var mycket nöjda och mätta.
Det enda som drar ner lite är att det är svårt att komma i kontakt med restaurangen då de har telefontider och svarar bara på mail vissa tider i veckan (tog nästan tre dygn för att få min bokning bekräftad).
//Lotta

Datum för besöket: november 2019
Tack LiselotteG72
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Tog menypaketet som var jättegott både mat och dryck. Enda minuset är att små hundar inte är välkomna. Här bör man ta intryck från Frankrike där hundar är välkomna även på Michelin krogar.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack kennetheR7245MX

Resenärer som tittade på Bathuset Krog & Bar tittade också på

Sigtuna, Sigtuna Kommun
Sigtuna, Sigtuna Kommun

Besökt Bathuset Krog & Bar? Berätta vad du tyckte!