Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 september 2021 från mobil enhet

Små rum men fyllde sin funktion. Saknade inget på rummet. Tyvärr var det väldigt kallt på rummet. Ännu kallare i badrummet. Gick heller inte att starta handdukstorken. Väldigt fina konferensrum med vatten och godis. Maten var mycket god och frukosten var riktigt fin. Saknade ett gym på hotellet.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Göran V
Omdömet skrevs 22 augusti 2021

Helt okej vistelse, mitt på skalan. Väldigt litet dubbelrum men jätteskön säng. Inte jättevälstädat på golvet i rummet tyvärr. Handdukarna var gulfläckiga och fulla med nån annans hår. God och fullt tillräcklig frukost! Trevlig personal. Saknade info om Wi-Fi samt info om restaurangen på rummet.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack lindaejag
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi hade bokat en övernattning inklusive 2-rätters middag. Trevligt hotellrum och maten var mycket bra, välsmakande och snyggt upplagt. På morgonen serverades en bra frukost med allt som behövs för en bra start på dagenEtt prisvärt erbjudande så hit återvänder vi gärna

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Arne S
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Vi bodde i Teaterbyggnaden. Lugnt och skönt, mycket fina badrum. Kanske saknade ett kylskåp men annars inget. Trevlig personal och bra pysselrum för barnen. Men besök deras restaurang på kvällen även om ni bor på ett annat hotell! Välj bort Restauranger som Valvet, Kopparkittlen osv om ni vill äta riktigt bra mat.Ligger bra till i Sigtuna och en härlig löptur längs med strandpromenaden var underbar. Kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack bradshaw327
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Sämst var badrummet. Det gick inte att stänga om sig vid duschen så hela golvet flödade av vatten. Uselt. Bra frukost men dåligt organiserat. Ingenstans att ställa sin tallrik när man tog mat. Hotellet ligger bra, så trots allt, ett okej väl. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 20kjerstin12