Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket god frukost där inget saknas. Lugn och trevlig atmosför i en i coronatider mycket rymlig matsal.
Rummet var helt ok, helt och rent, men väl kalt och helt omysigt. Den egentliga skolbyggnaden verkade fin att bo i. Själva blev vi placerade i ett tristare annex högre upp i backen. Dåligt att sådant inte framgår vid bokning.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Etique
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

+ Trevligt område, kul att det är en gammal skola.
+ Frukosten var väldigt bra. Allt man kan önska fanns, varmt och kallt. Mysig frukostlokal med dämpat ljud.
+ Väldigt sköna sängar, kuddar och täcke.
+ "regndusch", vilket känns lyxigt. Bra att det fanns balsam i duschen också.

- Rummet var inte mysigt, det ekade och kändes både kalt och kallt. En matta eller annat för att "mysa till det" hade passat.
- Vattnet rann inte undan i handfatet, vilket var lite äckligt. Det blev svårt att ex tvätta ansiktet då man hela tiden fick stänga av kranen och "vänta ut" att vattnet skulle rinna av.
- Ingen personal på frukosten? Vi försökte få kontakt med receptionen/frukostpersonal för att fråga om en sak. Men ingen syntes till eller kom när vi ringde på klockan. Först efter ca 40 minuter, just när vi lämnade frukosten, kom någon ut.

Sammanlagt många plus,men tyvärr även många minus. Blir en stark trea, som kunde varit en fyra med mysigare rum.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack J8M7K
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Det är svårt att få till känslan av smidighet i konferensanläggningar, men Kristina lyckas! De svarar på frågan innan man ställt den. Bra lokaler, bra teknik, härlig atmosfär.

ExtraPlus för fantastisk mat!! Dessutom är personalen både trevlig och kunnig. Läget perfekt och åtminstone min säng var jätteskön!

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack hpcarlson
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med oerhört hjälpsam personal som bidrog till en härlig upplevelse. Vi bokade weekend paketet med 2-rättersmiddag och sov en natt. Middagen erbjöd flera alternativ och var utsökt (valde rödbetor som förrätt och svensk biff med rödvinssås som huvudrätt), speciellt tack till personalen för omtänksamhet gällande laktosintolerans. Väldigt sammansvetsad personalstyrka som gav utomordentlig service. Väldigt trevligt att kunna sitta ute vid hotellet och njuta av en drink på kvällen. Härligt ställe att komma till och bara njuta av Sigtuna centrum och dess historia.

Rekommenderas varmt för en lugn stund

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack jeanette1997
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Vi steg in i en vacker gammal skolbyggnad med interiörer från förr i tiden som blandats med den moderna nutiden i detta fina hotell.
Dock hade vi gärna sett hotellet utan de fruktansvärt fula graffititavlorna som fanns lite varstans.Anser inte att klottrare som förstör med klotter i samhället ska få ta plats på hotell och liknande ställen.
Annars var hotellet i toppklass.
Rummet vi fick nr 41 var jättefint.Bästa utsikten mot vattnet.
Rent och fint var det och härligt orangea färger på sänggaveln,dekorkuddarna och överkastet.
Gott om utrymme för kläder och bagaget .
Vi uppskattade att det fanns tillgång till bastu och att där fanns tofflor samt badrock och handdukar.Bastun fungerade utmärkt.
Bardelen var bemannad av en och samma person som även ansvarade för receptionen men allt flöt på smidigt och hon fick springa mellan de två platserna rätt mycket och skötte det galant.
Personalen var väldigt trevliga och tillmötesgående och oerhört serviceinriktade.
Frukosten var mycket bra.Tänk att få Skagenröra till frukost wau sååå gott.
Äggrörans&baconets kock borde få Guldstjärna,det var så otroligt gott.
Korven bör dock bytas ut mot riktiga prinskorvar.De nuvarande Grå korvarna var inte goda.
Middag serverades inte alls under vår vistelse vilket var tråkigt då vi gärna hade ätit på hotellet istället för att behöva gå iväg till stan och äta.
Bra med fläkten på rummet nu under sommarhettan.

Rumstips: 41 med sjöutsikten
Datum för vistelsen: juli 2020