Omdömet skrevs 7 februari 2020

Konferens i 3 dagar. Maten var helt underbar, riktigt bra råvaror och fina smaker. Vi bodde i teatern och rummen var rätt små men fyllde sin funktion. Badrummet var fint.
Synd att det saknas gym och andra faciliteter. Man får istället låna ett kort och gå till det lokala gymmet och simhallen i Sigtuna.

Rumstips: Om du får välja så ta ett rum i huvudbyggnaden
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack dicste
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Här serveras mycket bra mat i en trevlig miljö. Men detaljerna drar ner helhetsintrycket en hel del. Serveringspersonal är jättetrevlig men samtidigt den svaga länken för att ge restaurangen ett gott intryck. Presentationen av måltiden var slarvig. Servitören visste ingenting om viner eller annat som serverades. Sedan serverades huvudrätten som visserligen var mycket god i stort sett kall. Det är så små saker som behövs för att den här restaurangen på Kristina skulle få högt betyg. Men detaljerna och skärpan saknad vilket inte ger den goda maten rättvisa. Matlagningen är ställets styrka men väger inte upp det i övrigt kanska okunniga runtomkring.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Scandinavian01
Omdömet skrevs 3 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig hotell med fantastisk mat och dryck. Väldigt trevlig personal och vackra dukningar till både lunch och middag.
Rummen är helt ok men inget mer. Fick dock ett dubbelrum som var stort och luftigt. Många bra konferensrum!
Miljön runt omkring i Sigtuna är fantastisk!
Rekommenderas verkligen till konferens!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack liinda78
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Bodde i enkelrum. Rummet var litet men hade det mesta man kan önska, saknade bara en minibar. Lugnt läge utan störningar utifrån på kvällen. Gratis parkering precis vid hotellet ett stort plus. Frukosten hade allt man kan önska, allt var fräscht och fint. Hit kommer jag gärna tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sofie H
Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Singel rummet litet och omöjligt att arbeta i, ingen plats till en dator/skrivbord, fick ligga i knäet.
Läget kanon nära centrum och gratis parkering.
Det otroligt väl prisade köket serverar bara en minimal barmeny till vanliga hotellgäster med 4-5 rätter att välja på, en besvikelse när man läst om alla fantastiska recensioner från konferensgäster som fått otroligt bra mat med stor variation.
Det jag beställde smakade dock förträffligt men med en bitter eftersmak på grund av barmenyn och det usla urvalet.
Frukosten bra utan att sticka ut.
Totalbetyget dyrt i förhållande till standard med ett kök som levererar kanon mat men bara till viss del till vanliga hotell gäster, focus konferens!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Anders333