Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Här serveras mycket bra mat i en trevlig miljö. Men detaljerna drar ner helhetsintrycket en hel del. Serveringspersonal är jättetrevlig men samtidigt den svaga länken för att ge restaurangen ett gott intryck. Presentationen av måltiden var slarvig. Servitören visste ingenting om viner eller annat som serverades. Sedan serverades huvudrätten som visserligen var mycket god i stort sett kall. Det är så små saker som behövs för att den här restaurangen på Kristina skulle få högt betyg. Men detaljerna och skärpan saknad vilket inte ger den goda maten rättvisa. Matlagningen är ställets styrka men väger inte upp det i övrigt kanska okunniga runtomkring.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Scandinavian01
Omdömet skrevs 3 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig hotell med fantastisk mat och dryck. Väldigt trevlig personal och vackra dukningar till både lunch och middag.
Rummen är helt ok men inget mer. Fick dock ett dubbelrum som var stort och luftigt. Många bra konferensrum!
Miljön runt omkring i Sigtuna är fantastisk!
Rekommenderas verkligen till konferens!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack liinda78
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Bodde i enkelrum. Rummet var litet men hade det mesta man kan önska, saknade bara en minibar. Lugnt läge utan störningar utifrån på kvällen. Gratis parkering precis vid hotellet ett stort plus. Frukosten hade allt man kan önska, allt var fräscht och fint. Hit kommer jag gärna tillbaka

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sofie H
Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Singel rummet litet och omöjligt att arbeta i, ingen plats till en dator/skrivbord, fick ligga i knäet.
Läget kanon nära centrum och gratis parkering.
Det otroligt väl prisade köket serverar bara en minimal barmeny till vanliga hotellgäster med 4-5 rätter att välja på, en besvikelse när man läst om alla fantastiska recensioner från konferensgäster som fått otroligt bra mat med stor variation.
Det jag beställde smakade dock förträffligt men med en bitter eftersmak på grund av barmenyn och det usla urvalet.
Frukosten bra utan att sticka ut.
Totalbetyget dyrt i förhållande till standard med ett kök som levererar kanon mat men bara till viss del till vanliga hotell gäster, focus konferens!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Anders333
Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

En oförglömlig kväll,vilken fantastiskt fin mat,vilka smaker och kvalite'! Så fin service.Hit återvänder vi ,avkoppling,omtanke,charm!Så god frukost.
Vill varmt rekommendera!
Sköna sängar,trevliga rum!

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 845evag
Pernilla O, Ägare på Hotell Kristina, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2019

Tack, vad roligt att ert 60-års firande blev så lyckat! Ni är såklart varmt välkomna tillbaka!