“Mums !”

Rankad som nr 101 av 658 Restauranger i Adeje
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi hamnade där av nyfikenhet och testade.
Blev supernöjda och återvände två gånger till. Så vi hann med 6 olika kombinationer av mat och njöt av allt.
Men boka bord

Datum för besöket: februari 2020
Tack brynastompe

Omdömet skrevs 11 december 2019

Vi var ett sällskap på 6 personer. En del åt kötträtter och andra fisk. Jag och hustrun valde deras special Sjötunga Delfin. Alla verkade nöjda med sina rätter och sjötungan gjorde oss inte besvikna.

Datum för besöket: november 2019
Tack 724ingvarj
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Fin atmosfär. Åt oxfile med många tillbehör. Såserna var dock lite smaklösa. Rikliga portioner. Mycket bra service.

Datum för besöket: mars 2018
Tack johann540
Omdömet skrevs 6 december 2016 från mobil enhet

En utsikt man bara kan drömma om, bättre läge på en restaurang finns nog inte här! Riktigt trevlig personal och god service!

Datum för besöket: december 2016
Tack Tetre90
Omdömet skrevs 4 januari 2015

Restarangen ligger fantastiskt men inredning och service var minst sagt kitschig. Maten var inget speciell men vinet var väldigt gott. Man kunde inte låta bli att tänka att Delfin skulle kunna vara en femstjärnig restaurang med lite mer ambitioner. Men då behöver köket bli bättre, servisen bli mer professionell och inredningen förändras.

Datum för besöket: december 2014
Tack TinaTe

Resenärer som tittade på Bar Restaurante El Delfin tittade också på

Callao Salvaje, Adeje
Callao Salvaje, Adeje

Besökt Bar Restaurante El Delfin? Berätta vad du tyckte!