Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Bra och fint hotell, rent och fräscht. Trevlig och hjälpsam personal, bra frukost. Fin utsikt från rummet. Vi bodde i ett rum med "utsikt mot omgivningarna" och vi såg havet jättebra. Supersmidigt om man vill boka bil med Avis i lobbyn.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack HagbardH
Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Visst, hotellet och läget bra.
Mindre (mycket) bra är den musikunderhållning dom har på kvällarna.
Trots att vårt rum låg en bit ifrån gick det knappt att föra ett samtal på balkongen utan att skrika till varandra. Så om man är ute efter lite normal ljudnivå på underhållningen finns säkert bättre alternativ.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 708lennartp
Omdömet skrevs 22 januari 2020

Andra gånger vi bor här med all inclusive. Fantastiskt välstädat, otroligt bra och tillmötesgående personal och bra rum med sköna sängar och bra balkong i soligt läge hela dagen. Maten har blivit ett snäpp bättre sen förra året vi var här. Detta är inget hotell för den festsugne, men vill man ha lugn och ro och tysta dagar och nätter så är detta hotellet helt perfekt. Kommer att återvända1

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack edvardssoon
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Det finns en liten affär på hotellet, vilket var riktigt bra om man ligger på latsidan och inte orkar gå ut för att handla.
Polområdet har gott om solstolar. Ett minus för att stolarna börjar bli gamla och utnötta och borde bytas ut. Solparasoller finns
och man slipper stojande barn för området är barnfritt.
Pentryt är ganska litet men fungerar bra. Välplanerat med spis, kylskåp och mikro.
Flera kvällar spelades väldigt hög musik vid uterestaurangen och sofforna. En kväll fram till 02 på natten.
Övriga kvällar fram till ca 22.30. Musiken var otroligt störande. Vi bodde på nionde våningen längst bort och ändå gick det
inte att sitta ute på balkongen och prata med vänner, än mindre sova.
Vi har bott på hotellet flera gånger och det är första gången vi varit med om musiken spelades både sent och väldigt högt.
kan man inte sänka volymen? Det skulle väl inte störa dem som vill lyssna men vore behagligare för oss som blir störda.
Alldeles utanför hotellet ligger busscentralen vilket gör det enkelt att utnyttja lokaltrafiken.

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack RaimoH766
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Bra hotell med allt man behöver. Trevlig och tjänstvillig personal. Rummen var inte så stora, och det var begränsat med förvaring, men det var ingen stor sak. Fungerade bra. Köksutrustning med mikro och kaffebryggare. Fri safe. Bra städ varje dag som man kan önska bort av miljöskäl. Utbudet på den i övrigt välfungerande toaletten och duschen var begränsat. Det fanns tvål men inte mer. Bra läge med kort promenadavstånd till strandpromenaden. Dessutom med busstationen på andra sidan gatan där man kan ta sig både inom stan och till olika delar av Tenneriffa.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Sneseglarn