Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 22 januari 2020

Andra gånger vi bor här med all inclusive. Fantastiskt välstädat, otroligt bra och tillmötesgående personal och bra rum med sköna sängar och bra balkong i soligt läge hela dagen. Maten har blivit ett snäpp bättre sen förra året vi var här. Detta är inget hotell för den festsugne, men vill man ha lugn och ro och tysta dagar och nätter så är detta hotellet helt perfekt. Kommer att återvända1

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack edvardssoon
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Det finns en liten affär på hotellet, vilket var riktigt bra om man ligger på latsidan och inte orkar gå ut för att handla.
Polområdet har gott om solstolar. Ett minus för att stolarna börjar bli gamla och utnötta och borde bytas ut. Solparasoller finns
och man slipper stojande barn för området är barnfritt.
Pentryt är ganska litet men fungerar bra. Välplanerat med spis, kylskåp och mikro.
Flera kvällar spelades väldigt hög musik vid uterestaurangen och sofforna. En kväll fram till 02 på natten.
Övriga kvällar fram till ca 22.30. Musiken var otroligt störande. Vi bodde på nionde våningen längst bort och ändå gick det
inte att sitta ute på balkongen och prata med vänner, än mindre sova.
Vi har bott på hotellet flera gånger och det är första gången vi varit med om musiken spelades både sent och väldigt högt.
kan man inte sänka volymen? Det skulle väl inte störa dem som vill lyssna men vore behagligare för oss som blir störda.
Alldeles utanför hotellet ligger busscentralen vilket gör det enkelt att utnyttja lokaltrafiken.

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack RaimoH766
Omdömet skrevs 31 december 2019 från mobil enhet

Bra hotell med allt man behöver. Trevlig och tjänstvillig personal. Rummen var inte så stora, och det var begränsat med förvaring, men det var ingen stor sak. Fungerade bra. Köksutrustning med mikro och kaffebryggare. Fri safe. Bra städ varje dag som man kan önska bort av miljöskäl. Utbudet på den i övrigt välfungerande toaletten och duschen var begränsat. Det fanns tvål men inte mer. Bra läge med kort promenadavstånd till strandpromenaden. Dessutom med busstationen på andra sidan gatan där man kan ta sig både inom stan och till olika delar av Tenneriffa.

Tack Sneseglarn
Omdömet skrevs 25 december 2019

Härlig service, trevlig personal och mysigt hotell. Utsikten är toppen. Skön lugn takterrass att sola på och även poolområde med solstolar. Gympaledare/yogainstruktör/massör Ann-Lo är ett guldkorn som sprider glädje och energi!! Alltid ett leende på läpparna!
Personal i reception/lobby/bar är otroligt vänliga o tillmötesgående på alla sätt.
Extra plus för att slippa skrikiga småbarn!

Tack SofiaE378
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Magiskt bra Hotell!
Andra gången jag och frugan var här.
Det är något visst med detta hotell, det första man märker är hur trivsamt det är, personalen visar tydligt att man bryr sig. Man blir väl omhändertagen. Rummen är fräscha och ligger i riktning mot havet. Bra poolområde med många solsängar samt en poolbar (som också är integrerad med restaurangdelen) Finns också ett välskött sundeck på våning 8 och 9 med underbar utsikt.
Lugnt o fint område.
Övrigt:
Luz Abril, en driven o nyfiken manager som syns överallt och lyssnar av gästernas behov.
Naeem, kocken som styr både gäster och personal med ett stort leende.
+ övrig härlig personal.
Hit åker vi absolut tillbaka.
Anna och Dick

Tack gumsa