Tripadvisor
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Magiskt bra Hotell!
Andra gången jag och frugan var här.
Det är något visst med detta hotell, det första man märker är hur trivsamt det är, personalen visar tydligt att man bryr sig. Man blir väl omhändertagen. Rummen är fräscha och ligger i riktning mot havet. Bra poolområde med många solsängar samt en poolbar (som också är integrerad med restaurangdelen) Finns också ett välskött sundeck på våning 8 och 9 med underbar utsikt.
Lugnt o fint område.
Övrigt:
Luz Abril, en driven o nyfiken manager som syns överallt och lyssnar av gästernas behov.
Naeem, kocken som styr både gäster och personal med ett stort leende.
+ övrig härlig personal.
Hit åker vi absolut tillbaka.
Anna och Dick

Tack gumsa
Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig vistelse på trevligt hotell! Frukost ok men saknades färsk frukt förutom melon och vid middag var det snålt med färska grönsaker. Personalen trevlig och rummen fina men lite knepig badrumsdörr av glas, man hör allt som sker innanför dörrarn- böt tänkas igenom innan man bokar.
Fint poolområde som dock blir fullbokat fort, folk bokar upp bästa platserna trots att det inte ska vara tillåtet- vem kollar liksom? En dag fanns inte en somstol ledig men då var flera handduksbelagda utan människa på plats.
Finns en hel del att jobba på, t ex får rökare ta för stor plats.
Kommer gärna tillbaka-men finns en hel del att jobba på.

Tack mkh65
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger och trivts mycket bra. Hotellet ligger bra till. Nära busstationen, strandpromenaden och olika restauranger. Rummen är fina och alla har utsikt mot sol och hav. Sängarna riktigt bekväma och städningen fantastisk. Det som drar ner betyget något är att det är ganska mycket trafik i närheten, utbudet på frukosten har minskat med åren och frukostmatsalen är ganska så slamrig.

Tack Extraordinary138024
Omdömet skrevs 14 december 2019

Förstår inte hur det här Hotellet kan ha 4 stjärnor. Totalt ointresserad personal i receptionen. Hälsade aldrig utan stirrade stint ner i receptionsdisken då vi passerade
Badrocken i storlek XL man, badtofflor storlek 48. Kvinnor räknas tydligen inte.
Borde finnas instruktion om hur induktionshällen fungerade. Den svenska sk TV kanalen fungerade endast då och då. Livsfarligt hala plattor runt poolen. Flera olyckor under tiden vi var där. Även badstegen farlig, smal och på trekvart. Åtgärdades inte.
Ingenting av ovanstående berättigar till 4 stjärnor!
Däremot får städningen full pott. Rent och fint och trevlig städpersonal.
Och vattengympan, vilken coach, vilken energi, 5 stjärnor till Ann-Lou, Hotellets mest klart lysande stjärna.

3  Tack Poolbest
Omdömet skrevs 9 december 2019

Jag och min fru bodde här 3 veckor och jacuzzin på soldäcket saknade värme hela tiden trots att vi påtalade detta både till receptionen och Ving. Bra städning, men receptionen kunde inte skaffa en halkmatta som vi behövde i duschen. Många av lägenheterna störs av trafiken från närliggande väg. Vidare har hotellet högljudda musiktillställningar utomhus flera kvällar i veckan vilket stör alla balkonger. Bra frukost! Vi åt kvällsbuffe en kväll och maten var bra, men rödvinet som serverades via tappkranar var odrickbart. Det saknades trappa till poolen och flera av poolstegarna var lösa och svåra för äldre att använda. Anne-Loo som ledde vattengympan var mycket bra!

Rumstips: Välj lägenhet högt upp
Datum för vistelsen: november 2019