Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger och trivts mycket bra. Hotellet ligger bra till. Nära busstationen, strandpromenaden och olika restauranger. Rummen är fina och alla har utsikt mot sol och hav. Sängarna riktigt bekväma och städningen fantastisk. Det som drar ner betyget något är att det är ganska mycket trafik i närheten, utbudet på frukosten har minskat med åren och frukostmatsalen är ganska så slamrig.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Extraordinary138024
Omdömet skrevs 14 december 2019

Förstår inte hur det här Hotellet kan ha 4 stjärnor. Totalt ointresserad personal i receptionen. Hälsade aldrig utan stirrade stint ner i receptionsdisken då vi passerade
Badrocken i storlek XL man, badtofflor storlek 48. Kvinnor räknas tydligen inte.
Borde finnas instruktion om hur induktionshällen fungerade. Den svenska sk TV kanalen fungerade endast då och då. Livsfarligt hala plattor runt poolen. Flera olyckor under tiden vi var där. Även badstegen farlig, smal och på trekvart. Åtgärdades inte.
Ingenting av ovanstående berättigar till 4 stjärnor!
Däremot får städningen full pott. Rent och fint och trevlig städpersonal.
Och vattengympan, vilken coach, vilken energi, 5 stjärnor till Ann-Lou, Hotellets mest klart lysande stjärna.

Datum för vistelsen: december 2019
4  Tack Poolbest
Omdömet skrevs 9 december 2019

Jag och min fru bodde här 3 veckor och jacuzzin på soldäcket saknade värme hela tiden trots att vi påtalade detta både till receptionen och Ving. Bra städning, men receptionen kunde inte skaffa en halkmatta som vi behövde i duschen. Många av lägenheterna störs av trafiken från närliggande väg. Vidare har hotellet högljudda musiktillställningar utomhus flera kvällar i veckan vilket stör alla balkonger. Bra frukost! Vi åt kvällsbuffe en kväll och maten var bra, men rödvinet som serverades via tappkranar var odrickbart. Det saknades trappa till poolen och flera av poolstegarna var lösa och svåra för äldre att använda. Anne-Loo som ledde vattengympan var mycket bra!

Rumstips: Välj lägenhet högt upp
Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack 369ulfh
Omdömet skrevs 25 november 2019

Rummet är fräscht, allt känns hela tiden nystädat, personalen är hjälpsam och vänlig och maten är god! Yogapass 4 ggr/v som håller hög klass. Vi har kontaktat reception i samband med frågor, tips på utflyktsmål mm.. De har då varit oerhört hjälpsamma och snabba! Och hela tiden väldigt vänliga! Det är andra gången vi kommer hit. Det lär bli fler!

Rumstips: Ett rum högt upp ger fin utsikt!
Datum för vistelsen: november 2019
Tack OrustSusanne
Omdömet skrevs 2 november 2019

Jättefint hotell, rummen var moderna och bra planerade, sängarna väldigt sköna, trevlig personal i hela hotellet. Frukostbuffén var fin och väl tilltagen (vi hade inte all inclusive så kan inte uttala mig om övriga måltider). Poolområdet var fint likaså var sundeck på våning 8 och 9! Välutrustat gym som vi besökte varje dag. Bra läge med bara några minuters promenad till stranden.Vill verkligen komma tillbaka hit nästa år.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Maria H