Kostnadsfri avbokning till den 26/07
iberostar.com
  • Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
  • Frukost ingår
Sunset Harbour Club by Diamond Resorts(Costa Adeje)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Positivt: God mat, fina rum, sköna sängar, bra träningslokal och bra läge. Även trevlig personal i restaurangdelen samt en 'toppen-yogainstruktör'.
Negativt: Detta är ett miljöcertifierat hotell där rökare är VIP. Rökare har fastkedjade rökkoppar vid de flesta solstolar närmast polen och i soligt läge. Askoppar utspridda över hela loungedelen. Icke rökare har procentuellt markant färre avsedda platser utan askkoppar och i skuggläge. Mesta av tiden gick åt till att man själv fick resa sig från solstolen och vänta in tills grannen i solstolen rökare färdigt. Hotellet behöver ordna en avsedd rökruta och förbjuda rökning i solstolarna. Städpersonal använder också rengöringsprodukter med mycket starka stickande dofter. Flera Säckande solstolar, ej sköna. Hög ljudnivå i matsalen.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 60-talisten
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Coral Ocean View, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2018

Kära gäster,
Tack för din recension. Vi är glada att du gillade rummen, sängarna. Vi kommer naturligtvis att beakta ditt förslag och andra kommentarer. I Spanien är det faktiskt tillåtet att röka utanför byggnaden men inte inomhus. Rengöringsprodukterna vi använder är perfekt miljövänliga. Vi har vårt Travelife Gold Award. Vi beklagar att din vistelse inte har varit till din fulla tillfredsställelse.
Olivier Doche
Hotel Director

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Detta hotell där vi var en vecka med halvpension 5 dagar. var ett av de fräschaste hotell jag bott på. Badrummet, med takduch, rummet med sitt pentry och balkongen var av mycket hög klass. All personal från serveringspersonal till städpersonal gjorde allt för att få kunden (vi) att trivas. Frukostbuffe och middagsbufe var båda rikliga och välsmakande, möjligtvis kunde middagsbuffens varma del vara något varmare. Positivt att också vin och öl var gratis och riklig till middagsbuffen. Tränings och spa möjligheter fanns på detta hotell.

Tips för att välja rum: Beställ gärna rum högt upp i hotellet
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Staffan123
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

20-25 minuter från flygplatsen
Väl framme vid incheckning, blir man
oerhört väl bemött samt får ett glas cava
Hotellet håller genomgående en hög standard, fina utrymmen o fräscha rum. Att ligga uppe på sundeck (8 o 9 våning) och samtidigt ha denna utsikt är helt fantastisk.
5-10 minuter till havet är helt ok.
Maten var jättegod, mycket att välja på samt gott om sittplatser.
Personalen i restaurangen var "på hugget" hela tiden på ett positivt sätt. Jättetrevligt hotell, kommer gärna tillbaka igen

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack gumsa
Omdömet skrevs 14 december 2017

Fina rum o bra städning. Härlig takterass. Nära till affärer o service.
Jättebra träningspass o gym. Stort utbud. Kommer snabbt till stranden o bra utbud av
restauranger. Marco Polo en pärla med god mat

Tips för att välja rum: Perfekt på våning 8 (rum 817) tyst o nära takterass
  • Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack ritasvenssonprivat
Omdömet skrevs 2 december 2017

Man möts av trevlig personal och det är ren och fint! Finns en liten shop med hyfsade priser i hotellet! Pricken över i är takterrassen med solsängar och bubbelbad! Kvällsunderhållning och gym finns om man är sugen!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack NickePe
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Coral Ocean View, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Kära gäster,
Tack för dina kommentarer och framför allt för att ha varit våra gäster. Jag och mitt team är glada att veta att du trivdes med oss och att vi träffade dina förväntningar och godkännande. Visserligen skulle det vara ett nöje för oss att välkomna dig igen när du bestämmer dig för att återvända till Teneriffa. Under tiden tack för ditt besök den här gången.
Olivier Doche
Hotel Director