“Kul upplevelse”

Kök: Mexikanskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Kul att få mexikan hattar när vi kom in. Som starter tog vi guacamole, supergott. Vi hade sedan vegetariska burritos som var toppen. Några tog mix fajitas, och det smakade bra. Servicen var emellanåt bra emellanåt långsam, vilket drog ned helhetsintrycket.

Tack Anders G

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Åt mexikanskt grillspett, mycket gott, trevlig personal återkommer gärna! Trevlig miljö! Mycket goda fördrinkar.

Tack Jan B
Omdömet skrevs 30 november 2017

Vi åt väldigt gott, visserligen nachos som är lättlagat. Sangrian vi drack till var fantastiskt god. Servicen var bra.

Tack Gun-Britt G
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Nonchalant personal. Dyrt. Kryddad till oätlighet (chili con carne). Inte värt ett besök. Det finns massor av trevliga restauranger. Turistfälla, i närheten av Plaza cavana.

Tack Maud B
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Vi var på denna restaurangen idag och är så otroligt missnöjda. Utifrån sett är stället mysigt och det sitter alltid många och äter där. Vi frågar oss varför. Vi beställde huvudrätter båda två och fick in vars ett tortillabröd med lite köttfärs i. Grönsaker fanns det inte mycket av och skålen med ris de serverade till var som en halv kaffekopp. Hade det varit en förrätt så hade jag förstått varför portionerna var så små. Priset var det högsta vi betalt för en middag. För denna maten en liten flaska vatten och en liten öl betalde vi 32,50 euro. Spara era pengar och gå till ett annat ställe.

Tack Jill F

Resenärer som tittade på Cielito Lindo tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Nerja, Costa del Sol

Besökt Cielito Lindo? Berätta vad du tyckte!