“Mycket fint och rymligt hus i Nerja med bra läge”
andra resenärer har bokat det här boendet
Beautiful Villa in Nerja, with 4 terraces, including roof terrace with fantastic panorama view.
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
28 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Annica L
Örebro, Sverige
1 omdöme
“Mycket fint och rymligt hus i Nerja med bra läge”
Omdömet skrevs 21 oktober 2015 för en vistelse i september 2015

Vi är mycket nöjda med vår semester i detta hus i Nerja! Vi hade även väldigt tur med vädret vilket inte var någon nackdel:)

Läget var väldigt bra och utsikten fantastisk. Huset uppfyllde våra förväntningar och var lika bra som vi hade hoppats på. Standarden i huset var hög och det fanns det mesta man kan tänkas behöva. Stora och rymliga rum, pluspoäng för mycket garderobsyta som jag vanligtvis saknar när vi är på semester.

Informationen vi fick innan var utförlig och bra att ta till vid tex öppning av dörrarna första gången:)

Mycket smidigt med både bokning, betalning och att få nycklarna. Kändes väldigt "tryggt" redan från början.

Vi använde inte takterrassen tyvärr (mest pga att vi hade barn med) men verkligen fantastisk utsikt därifrån!
Matplatsen och loungedelen användes flitigt. Bra med ordentligt bord som alla fick plats vid och sitta bekvämt.
Vi var två familjer med totalt fyra barn mellan åldrarana 3-7år. Alla i sällskapet var nöjda och skulle kunna tänka sig att åka tillbaka.

Resegrupp: Vänner
okt 23 2015
Hej Annica, Tusen tack f�r ditt omd�lme. Mycket kul att ni gillade l�get, usikten, de stora garderibernai etc. Det var �ven roligt att h�ra att ni var n�jda med hur allt fungerade kring bokning, betalning och information. Ni �r alla hj�rtligt v�lkomna tillbaka!
Anders L
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Suveränt boende med fantastiskt läge!”
Omdömet skrevs 13 oktober 2015 för en vistelse i september 2015

Tillbringade ett veckoslut under andra halvan av september med vänner i Nerja i detta fantastiska boende med Burriana stranden inom promenadavstånd. Generösa ytor, fullt utrustat och bäst av allt stora terrasser för härliga middagar under ljumma kvällar och en härlig pool exklusiv för oss boende.

Resegrupp: Vänner
Din ålder 35-49
okt 17 2015
Hej Anders, Jag �r glad att du gillade v�r villa, l�get, terraserna och poolen. V�lkommen tillbaka!
Stefan I
Tyresö, Sverige
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Mr”
Omdömet skrevs 31 juli 2015 för en vistelse i juli 2015

Har tillbringat två veckor i detta fantastiskt fina hus! Två familjer , fyra vuxna och fyra tonåringar, och huset passade perfekt. Gott om utrymme, bra utrustning och nära till stad och strand. Poolen delas med några andra hus/lägenheter men läget gör att den känns privat. Detta hus rekommenderas verkligen!

aug 1 2015
Tusen Tack för er recension! Vi är glada att ni trivdes. Kul att se att ni gillade huset, läget och att det passade så bra för 2 tonårs-familjer. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
Fredrik G
Söderhamn, Sverige
1 omdöme
“Fantastisk boende, nära stad och strand.”
Omdömet skrevs 10 juli 2015 för en vistelse i juni 2015

Vi bodde här som storfamilj i juni 2015 och trivdes mycket bra.
Våra förväntningar efter att ha läst beskrivningen överträffades med råge.
Huset har ett mycket välutrustat kök och grill på terrassen, lämpligt för oss som tillagade stordelen av måltiderna hemma.

Barnen uppskattade poolen som ligger precis utanför dörren mycket.

Huset har ett mycket bra läge och ligger i ett lugnt område mycket nära stranden, staden och ett stort supermarket.

Ett stort plus var att det inte var några bekymmer med parkering på gatan utanför då vi hade hyrbilar med oss.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Storfamilj
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
jul 12 2015
Tack så mycket för er recension! Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
Jörgen P
1 omdöme
“Utmärkt med stora gemensamhets ytor”
Omdömet skrevs 8 juli 2015 för en vistelse i juni 2015

Vi var två familjer, 4 vuxna och 3 ungdomar, som stormtrivdes i denna fantastiska villa. Läget är perfekt med ca 8 minuters promenad till stranden. Dock en ordentlig uppförsbacke på vägen hem från stranden... men det behövs lite motion oxå.

Servicen från ägaren var både före, under och efter vår resa utomordentlig. Tydlig & bra information fick vi innan och det finns även information på plats.

Många olika sittgrupper utomhus, där vi både chillade och käkade frukost. Tillgång även till en grill som vi nyttjade en varm kväll. Poolen som ligger precis utanför delas gemensamt med några andra fastigheter. Dock var det aldrig någon trängsel, så det kändes som vår "egen".

Inomhus var det rent och fräscht. I alla rum och toaletter fanns allt som behövs. i köket fanns t o m diskmaskin. Två mysiga vardagsrum, varav ett med PS3-tvspel.

Avslutningsvis kan vi starkt rekommendera detta hus med väl tilltagna utrymmen, många & olika sittgrupper utomhus samt en serviceminded ägare.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Gedigna utrymmen, diskmaskin, trevlig ägare
Gillade minst: Uppförsbacken från stranden
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
jul 9 2015
Thank you so much for your review! Welcome back!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera