Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 480)
Filtrera omdömen
1 480 resultat
Medlemsbetyg
606
553
205
80
36
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
606
553
205
80
36
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 1 480 omdömen
Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Vi, barnfamilj, 2 vuxna & 6-åring, trivdes på Marinas de Nerja.
Ett stort all inclusive hotell (vi hade ej måltider på hotellet) med trevlig personal, stor frukostbuffé och två pooler.
Sandstrand och även gräs vid havet.

Vi bodde på 3:e våningen med vidunderligt vacker utsikt över havet och palmer. Somnade till havets brus varje kväll.
En 2-rummare med pentry, stort badrum med badkar och stoooooor balkong.
Ett tips: om ni vill ha fm sol boka de lägre numren på respektive våningsplan, för em sol de högre numren.

För oss var avståndet, 1,5 km till city, inget problem.
Det var en fin promenad längst stranden, går en liten väg där så det är lätt att gå eller låna/hyra cykel på hotellet. Till och med barnvagn funkar om man orkar dra den i sanden de första 50 meterna.

Vi trivdes utmärkt men om jag får önska något vore det "riktigt" kaffe, bara kaffemaskin vid frukosten, och en mer pedantisk städning.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
2  Tack Femmis
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarinasDeNerja, Director de Relaciones Públicas på Marinas de Nerja Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017
Google-översättning

Dear Femmis,

I would like to thank you for taking the time to bring to our attention your feedback about your recent experience with us.

Thank you also for your charming words regarding our friendly staff. Take for sure that we will share your comments with our entire team who will be pleased that their efforts have been recognized.

We are glad to read that the we could also satisfy you with our breakfast buffet. The food experience of our guests is of primary importance for us and confirmation of our success in this area is always a pleasure to receive.

At Marinas de Nerja our goal is to provide comfortable and friendly accommodations. And we are glad to know that you have enjoyed your spacious room overlooking the sea.

Please accept our apologize if your room cleaning could have been more meticulous. We always want to provide total confidence in this area as we know hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel comfortable and we have forwarded your remarks to the Housekeeping Manager in order to improve our cleaning services.

All in one we hope you had an enjoyable stay with us and will be pleased to receive you back soon.

Kind regards,

Cristina Molina

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 december 2016

Väldigt fint lägenhetshotell med stort allrum med soffa och TV samt sovrum och pentry. Vi hade All Inclusive och vi var mycket nöjda med såväl maten som drycken som serverades under frukosten, lunchen och middagen. Bra underhållning på kvällarna i baren och där serverades många olika drinkar.

På dagarna fungerade baren som kaffe och det fanns alltid något gott att äta. Många stolar och bord fanns för att kunna fika vid poolen.
Eftersom vi var där under lågsäsong var tyvärr poolbaren stängd.

Gott om solsängar vid såväl poolen som på gräsmattan som slutade där stranden började.
Badskor rekommenderas för bad i havet om man har känsliga fötter.

Gratis parkering precis utanför hotellet.

De flesta gästerna på hotellet reste med Saga-resor från UK.

Tips för att välja rum: Välj rum där man ser solnedgången. Om man bokar via hotellet kan man lättare välja det rum man vill ha.
  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack GilbMa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarinasDeNerja, Director de Relaciones Públicas på Marinas de Nerja Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016
Google-översättning


Dear GilbMa,

warm Greetings from Marinas de Nerja. We are very happy that you have taken the time out of your day to share this most recent experience with us and the Tripadvisor community.

Thank you for highlighting the nice room we accommodated you in during your stay. It is our main goal to make sure our guests feel comfortable in their rooms and we are really pleased to know you were very happy with yours.

It is also a real pleasure to read your fabolous comments about our gastronomical offer. The quality of the food and drinks for our guests is very important for us and positive feedback about this arm of our business is always nice to receive.

Furthermore we want to thank you also for your kind words regarding our entertainment. Our team works hard to keep our guests entertained and they really are a valued asset of our hotel.

We are happy to know that you appreciate the free parking outside and the pool area plenty of sunbeds.

Once again we thank you for your comments and hope to receive you back soon!

Kind regards,

Cristina Molina

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Bra hotell med vardagsrum, pentry och separat sovrum. Balkong mot villaområde och havet eller mot poolområdet. Lite hårda sängar p g a att det inte fanns någon bäddmadrass (men så är det tyvärr nästan var man än bor i världen). Stort Poolområde och fin gräsmatta med solstolar och havet precis nedanför men mycket stora stenar i vattnet varför badskor är nödvändigt. Hade halvpension - buffe' (frukost + middag) som var mycket god.
Långt att gå till centrala Nerja ( en trevlig stad) - cirka 40 min men det går bussar nära hotellet (cirka 200 m)varje timme.
Hotellet kan rekommenderas familjer med barn som föredrar poolbad.

Tips för att välja rum: Mot havet och/eller mot de vitkalkade husen på andra sidan av vägen.
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Ewalu
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarinasDeNerja, Director de Relaciones Públicas på Marinas de Nerja Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016
Google-översättning

Dear Ewalu,

We appreciate that you take the time to send us your comments regarding your experience during your last stay with us.

First of all we want to thank you for highlighting the good room, the spacious pool area and the good buffet.

Regarding the beach we would like to let you know that the beach is public and does not belong the hotel, also the beaches in this area of the Costa del Sol are all very similar, we deeply regret your dissatisfaction with the stones.

Thank you for recommending our hotel to families and we hope you decide to return to Marinas de Nerja very soon.

Sunny regards from the beautiful Nerja,

Cristina Molina

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt dålig service stranden katastrof maten ensidig inte allinclusive hela dagen bara mellan vissa klockslag urselt dåligt städade rum rop och skrik helt oproffsig personal som håller i aktiviteter gillar bara att höras och synas själva kallar kunderna pokkolokko alltså dumma i huvudet inte ok enligt oss

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Antonio S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarinasDeNerja, Director de Relaciones Públicas på Marinas de Nerja Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016
Google-översättning

Dear Antonio S,

First of all we want to thank you for taking the time to comment your recent experience at Marinas de Nerja.

It sadden us to know that we could not met your expectatives and we apologize for any inconvenience caused.

Since we do take the comfort and satisfaction of our guests very seriously, I am really sorry to read about your concerns regarding the food, the cleanliness of the room and the entertainment.

It is always better to make your issues known beforehand whilst you are here with us so that we can try to find a solution as quickly as possible, but we take into account your comments in order to improve our services.

The entire team and me remain at your disposal for any further assistance,

Cristina Molina

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 februari 2016

Rymlig lägenhet med stort o bra badrum. Hårda sängar o kuddar inte så bra. Riklig, god och omväxlande mat. Fantastiskt läge direkt vid stranden. Lite väl långt in till centrum men busshållplats alldeles utanför entren. Trevlig personal, rent o snyggt. Fint SPA. Härlig balkong med havsutsikt.

  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
1  Tack xxxabcd
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarinasDeNerja, Director de Relaciones Públicas på Marinas de Nerja Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2016
Google-översättning

Dear xxxabcd,

Thank you for reviewing your recent stay at Hotel Marinas de Nerja.

I appreciate you recognising our fantastic location directly on the beach, our spacious rooms, the tasty and varied cuisine and the spa and I hope that our thoughtful and personal touches made for a very memorable visit.

Looking forward to welcome you back soon,

Kind regards,

Cristina Molina

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen