“Fantastisk service och fantastisk”
Omdöme om La Fuente

La Fuente
Boka bord
tis 1/12
20:00
Rankad som nr 2 av 352 Restauranger i Nerja
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk service och fantastisk mat. Roligt, trevligt och perfekt för oss ( 2 barnfamiljer med totalt 9 personer i åldrarna 4-9 år). Vi kommer tillbaka ❤️

Datum för besöket: juli 2020
Tack andreas_norlin
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 547)

Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt bra pizza. Väldigt trevlig och rolig servitör som var väldigt generös. De var väldigt kul och servitören gjorde måltiden bättre.
Gå hit och testa!

Datum för besöket: februari 2020
Tack A8495MJoscarj
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Vi har otur med de italienska restaurangerna här i Nerja.
Jag beställde Sirloin steak som för mig är oxfilé, men fick en senig entrecote.
Min man tog en kycklingsallad med en stor , torr och smaklös kycklingfilé

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Ann-SofiL
Omdömet skrevs 12 oktober 2019

Fantastisk service som känns personlig. Väldigt trevlig personal samt god mat. Åt rostbiff med stekt potatis och pepparsås. Pizzorna såg också fantastiska ut.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Karinnos
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Jag är väldigt kritiskt när jag går på restauranger men La fuente erbjuder inte bara bra mat utan en upplevelse som inte många restauranger kan gör! När ni går dit var redo på mycket skatt, goda smaker och fantastik service.

Går ni hit i början av er resa, var beredd på att ni kommer ha svårt att välja ett annan restaurang efter en kväll på La fuente.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Rasmus M

Resenärer som tittade på La Fuente tittade också på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Besökt La Fuente? Berätta vad du tyckte!