“Trevlig lunch”

El Rincon de Encarni
Rankad som nr 79 av 356 Restauranger i Nerja
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bra ställa att äta lunch på. Man sitter bra på en liten terrass med utsikt över en rondell med fontän och en backe med Medelhavet längst ner. Bra calamares och bra pasta. Burgaren var ok. Trevlig och uppmärksam personal som talar engelska.

Datum för besöket: juni 2017
Tack MiJEvL

Omdömet skrevs 8 april 2017

Litet med mycket god mat och med en snabb och trevlig personal. Även lokal befolkning gick dit så atmosfären qch stämningen var hög hela tiden.

Datum för besöket: mars 2017
Tack _stig_ohman
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Personalen var alert och pratade även engelska. Restaurangen ligger vid en rondell där det tidvis var mycket trafik. Maten var god, hamburgaren kan rekommenderas

Datum för besöket: november 2016
Tack AndersK1076
Omdömet skrevs 8 september 2016 från mobil enhet

Ganska enkel restaurang i en korsning, men bra mat och bra service, tydligen mycket populärt då det alltid är mycket folk där klart värt ett besök

Datum för besöket: september 2016
Tack Hans E
Omdömet skrevs 19 november 2015 från mobil enhet

Helt ok standardrestaurang. Åt en calamares som var helt ok. Min bror åt en hamburgare som var fantastiskt god, rekommenderas!

Datum för besöket: november 2015
Tack David L

Resenärer som tittade på El Rincon de Encarni tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Besökt El Rincon de Encarni? Berätta vad du tyckte!