“Nya ägare”

Da Vinci's
Rankad som nr 86 av 438 Restauranger i Nerja
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, godaste pizzan och bra service. Ny ägare sedan början av 2018 som är mycket trevlig och talar svenska. Rekommenderar starkt!!

Tack Angela S

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Enklare restaurang vid tottecillastranden med trevlig personal och fantastisk god carbonara. Vi har inte prövat nått annat men vi kommer garanterat tillbaks när det är dags för carbonara igen

Tack turbojanne
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Mycket bra restaurang med god mat och bra service, nya ägaren en kille från Sverige supertrevlig. Kommer att gå dit fler gånger, rekomenderas starkt..

Tack Juliana D
Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Denna restaurant kan göra en underbar spagetti Vongole - smakrik och vällagad och rikliga portioner.

Tack Elisabet E
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Det är int lätt att hitta en restaurang med bra Spagetti Vongole, men när vi besökte Da Vinci i Nerja var det en fullträff. Kan verkligen rekommenderas
Ulf

Tack Ulf L

Resenärer som tittade på Da Vinci's tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Besökt Da Vinci's? Berätta vad du tyckte!