“utmärkt”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Jet150366 ...
1 omdöme
“utmärkt”
Omdömet skrevs 15 maj 2020 för en vistelse i juni 2019

Boendet har ett bra läge. Fint område och trädgård, härlig pool.och området ger en härlig spansk anda.Denna lägenhet passar för alla åldrar.Jag kommer garanterat att åka tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
JanA2350
1 omdöme
“Absolut toppklass med nära till allt!”
Omdömet skrevs 14 maj 2020 för en vistelse i september 2019

Utmärkt lägenhet med mycket fräsch inredning och AC i alla rum. Närhet till allt som både affärer, apotek, sjukvård och restauranger gör det enkelt att leva där. Poolen ligger några steg utanför den egna uteplatsen, så en simtur lockar varje morgon före frukost..... En lägenhet där vi kommer att bo många gånger under vår vistelse i det underbara Nerja.

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera