“Litet mysigt ställe”

Bar Esquina Paulina
Rankad som nr 27 av 343 Restauranger i Nerja
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Perfekt för dig som vill ta ett glas vin och en tapas. Trevlig personal o goda ostar/seranoskinka. Ett måstebesök tycker jag..

Datum för besöket: februari 2020
Tack Marie F

Omdömet skrevs 27 december 2019

Ost, skinka, underbara viner och magisk personal.
Älskar det här stället. Om man bara ska gå till en enda bar för några enklare tapas och gott vin till superbra pris så är det hit man ska gå.

Datum för besöket: december 2019
Tack Martsven
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig bar med en begränsad men kvalitetsfylld meny av tapas och goda viner. Mycket väl värt ett besök! Drivs av en man från Nederländerna. Vi var här för två år sedan och den håller fortfarande hög nivå.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack MM12641
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Trevlig och mysig liten bar i en trång gränd! Bra service av den trevliga personalen och goda tapas. Ett ställe man gärna återvänder till.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Zorromannen
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Kan vara den godaste maten jag åt på mitt besök i Nerja! Restaurangen är liten och genuin och maten var fantastisk god! Tomaterna var så goda! Personalen var mycket trevlig!

Datum för besöket: juni 2019
Tack allbehindme

Resenärer som tittade på Bar Esquina Paulina tittade också på

Nerja, Costa del Sol

Nerja, Costa del Sol

Besökt Bar Esquina Paulina? Berätta vad du tyckte!