“Fräscht boende med promenadavstånd till Nerjas ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 3 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

adamlF833 ...
1 omdöme
“Fräscht boende med promenadavstånd till Nerjas alla sevärdheter och många restauranger.”
Omdömet skrevs 27 december 2019 för en vistelse i december 2019

Toppenläge med havsutsikt. Lägenheten är nyrenoverad och allt känns nytt och fräscht, promenadavstånd till Nejas alla restauranger, stränder och sevärdheter som grottorna, vandringsleder och vackra ”Balcon de Europe”. En kort bilväg till alla små byar längs solkusten (Costa del sol) och en dryg timma till Granada med skidåkning under vinterhalvåret. Spenderat en vecka i december och haft 20+ grader varje dag.

Kan varmt rekommendera detta boende!

Datum för vistelsen: december 2019

37 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 44 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 22 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera