“Juli och November i Nerja”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Kungsback ...
Kungsbacka
2 omdömen
“Juli och November i Nerja”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i november 2019

En fantastisk lägenhet med utmärkt läge i Nerja. Rymlig och välskött med hög standard. Utsikten från altanen är magisk. Två sovrum med sköna sängar, vardagsrum och väl utrustat kök. Här finns både spis, ugn, micro, kyl, frys och tvättmaskin. Tv med internationella kanaler (bland annat SVT 1 o 2 samt TV4). Wi-fi med bra hastighet.
Området Oasis de Capistrano är mycket välskött och har en avspänd och lugn karaktär. Flera pooler varav en barnpool. Anläggningen är lummig och grön. I direkt anslutning till området ligger en akvedukt som också är startpunkten för en mycket fin promenadväg ner till stranden Burriana. Promenaden genom fruktodlingar tar ca 15 min.
Parkering för bilen finns ca 20 meter från lägenheten. Där finns också ett taxistopp.
Två utmärka mataffärer finns på 10 minuters gångavstånd.
Nerja är en härlig stad med många stränder och en genuin stadskärna. Stort utbud av butiker och restauranger. Vi har hyrt lägenheten vid två tillfällen helt enkelt för att den är så bra.

Datum för vistelsen: november 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Hans P
1 omdöme
“En fin lägenhet i ett lugnt och vackert område. Ett kanonställe.”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i oktober 2019

Att få sitta på den stora altanen i den ljumma morgonen och i stillhet äta frukost.
Att se på palmerna, de stora gräsytorna och poolen nedanför och en liten bit bort havet.
Det vill jag göra igen.
Vilket härligt ställe!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera