“Adjunkt, pensionerad”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Britt-Mar ...
1 omdöme
“Adjunkt, pensionerad”
Omdömet skrevs 5 december 2019 för en vistelse i oktober 2019

Ett perfekt läge om det är varmt och badväder, tyvärr ingen eftermiddagssol. Rymligt med en fantastisk utsikt. Något spartanskt möblerat men fräscht och två toa/duschrum. Beställt samma veckor nästa år. Barnbarnen helförtjusta!

Datum för vistelsen: oktober 2019
dec 5 2019
Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your stay with us.
Mike R
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 28 januari 2020 för en vistelse i januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
jan 31 2020
Hi Mike, Thank you for you review. I'm glad you enjoyed your stay with us :)
joseluc39 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 13 december 2019 för en vistelse i augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
dec 16 2019
Gracias
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera