“Ett toppenboende med alla tänkbara bekvämligheter!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Välkomna till Pueblo Lucena. Poolen ligger några få steg från den välkomande terassen.
Underbar gemensam pool med utedusch i direkt anslutning till terassen.
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Underbar gemensam pool med utedusch i direkt anslutning till terassen.
Lummig och trevlig trädgård med blommor och träd.
Nytt och fräsch fullt utrustat kök.
Diskmaskin, kyl/frys, induktionshäll, ugn, microvågsugn, vinkyl, kaffebryggare, brödrost mm
TV med 40 kanaler, bredband (fiber), Chromecast, stereo.
Vardagsrum och kök.
Sovrum 2 med två stycken enkelsängar 90 cm.Garderob och luftkonditionering och takfläkt.
Sovrum 3. Denna bild som soffa. Luftkonditionering och takfläkt
Sovrum 3. Denna bild som soffa. Luftkonditionering och takfläkt
Sovrum 3. Denna bild som bäddsoffa. Luftkonditionering och takfläkt.
Badrum 2 med dusch. Nyrenoverat med klinker på golvet och helkaklade väggar.
Badrum 1 med dusch och tvättmaskin.
Nyrenoverat med klinker på golvet och helkaklade väggar.
Enorma kaktusar pryder den fina trädgården.
Från terrassen direkt till den stora gemensamma poolen.
Burriana stranden ligger på 3 min promenad avstånd.
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Jenny J
Stockholm, Sverige
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Ett toppenboende med alla tänkbara bekvämligheter!”
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 för en vistelse i juli 2021

Ett toppenboende med alla tänkbara bekvämligheter som har ett optimalt läge med bara några minuter ner till den fina stranden Burriana och även promenadavstånd till gamla stan med dess härliga myller med barer och shopping. Boendet är privat och avskilt i ett fint område med härlig pool där det finns gott om ”plats” för avkoppling, trots det centrala läget. Lägenheten är modern och mycket fräsch med underbar uteplats, delvis i skugga när man kanske ville ta en siesta. Extra bonus för parkeringen om man kommer med hyrbil!
Vi kommer gärna igen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
aug 11 2021
Hej Jenny och tack för din fina feedback. Vi ser fram emot att se er igen i Nerja framöver.
lenamaria ...
Izmir, Turkiet
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Bästa stället i Nerja!”
Omdömet skrevs 30 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Andra gången vi bor på detta underbara ställe! Allt du behöver finns här. Ny altan sedan sist och det blev mycket fint. Lugnt område. Nära till strand och stan. Stor supermarket på gångavstånd. Bra med parkering eftersom vi hyrde bil denna gång. Massor att göra i närheten. Hit vill vi komma tillbaka!!

Datum för vistelsen: oktober 2019
aug 11 2021
Tack Lena Marianne för att ni valde att komma tillbaka till vår lägenhet i Nerja och för positiv feedback.
johngG484 ...
Melton Mowbray, Storbritannien
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 för en vistelse i augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
aug 11 2021
John, Thank you very much for your positive feedback and we are happy that you could come despite Covid situation. Welcome back.
671drewa
Barcelona, Spanien
1 omdöme
Omdömet skrevs 15 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jul 17 2019
Thank you so much for taking the time to give us your feedback. We are happy you enjoyed your stay. Kund regards
Stina2008 ...
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 30 juni 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juni 2019
jul 17 2019
Thank you! We are happy you enjoyed it and welcome back!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera