Google
Sätt du kan uppleva Oletrips på
från 90,21 US$
från 66,15 US$
från 83,89 US$
från 90,21 US$
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Vi har varit på en riktigt bra trip med Cipriano. Vi var på flera olika platser/samhällen och han delade generöst med sig av kunskap om området och om olivodling på ett personligt sätt. Vi kommer säkerligen att följa med honom på ytterligare rutter.

Datum för upplevelsen: januari 2020
1  Tack ulfu
Oletrips, Front Office Manager på Oletrips, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Dear Ulf and Ulrica, thank you for such a nice review! We are glad that you enjoyed your day learning about our traditional agriculture and discovering how lovely are the inland villages of la Axarquía. We hope to see you soon back in the area.

Warm regards,
María

Omdömet skrevs 5 december 2019

En fantastisk dag! Kan rekommendera att ta del av utflykterna. Proffsigt, vänligt och mycket trevligt!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 934hugon
Oletrips, Gerente på Oletrips, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2019

Dear Tripper,

Thanks so much for this good review, we're glad to see that you enjoyed the experience with us. Hope to see you soon!

Best regards,

Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Vi ville visa våra vänner trakten och Cipriano tog oss med på en oförglömlig tur. Att först få åka till hans "sommarhus" uppe i bergen och bli pedagogiskt instruerade om hur oliverna skördas och sköts om, sedan åka genom hisnande vackert landskap till familjeföretaget som pressade oliver och där fick mer information om processen och smaka. Därefter lunch och fortsatt resa till fler söta små byar, som vi fick information och promenera igenom. Vi är såå nöjda, tack!!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Charlotte H
Oletrips, Front Office Manager på Oletrips, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2019

Dear Charlote,

thank you so much for this lovely and informative review! We are very glad that all on you enjoyed and learnt a bit about our agriculture traditions. Hope to see you soon back! Tack!!
Kind regards,
María

Omdömet skrevs 11 oktober 2019

Vi var sex personer som ville göra en födelsedagsutflykt med bland annat vinprovning. Tog kontakt med Oletrips som arrangerade en perfekt utfärd. Cipriano hämtade oss vid vår bostad på förmiddagen och första stoppet blev vid en bodega strax utanför Competa. Cipriano är en perfekt guide, mycket kunnig och trevlig. Han guidade runt oss på bodegan (lagom lång guidning) och ägarinnan Maria höll sedan i själva vinprovningen, vilken var mycket lyckad. Goda viner som tillverkas på traditionellt vis utan tillsatser, för hand. I deras lilla affär kan man förutom vin även handla lokala specialiteter. Därefter åkte vi till Sayalonga för lunch. God mat och trevlig atmosfär på det lilla torget. Efter lunchen tog Cipriano med oss på en liten guidning i Sayalonga. Återigen, en perfekt mix, lagom mycket av information och historia. Sedan hemfärd. Alla var så belåtna över utflykten - det blev en mycket lyckad födelsedagspresent, ett riktigt trevligt minne. Kan starkt rekommendera Oletrips! Kommer att åka på utfärd med Oletrips fler gånger!
Efteråt skickade Cipriano oss en liten film som ett trevligt minne av dagen, det uppskattades!

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Agneta W
Oletrips, Gerente på Oletrips, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2019

Hi Agneta!

Thanks you so much for this great review, we feel so honored to read such good comments about our work. I'm so glad to see that you enjoyed your husband's birthday that much with our tour. I did also spend a great day with your family.

I'm looking forward to meeting you soon for more trips, there is a lot to see in the area!

Takk!

Omdömet skrevs 27 april 2019 från mobil enhet

Oletrips.es som jag av en händelse hittade på nätet ! Och är mycket glad för detta !
Han ordnade en utflykt till Katty Harris Sculpturgarden uppe I de Andalusiska Bergen !
En oförglömlig dagsutflykt !

Kan verkligen rekommendera oletrips.es.

Can really recommend oletrips.es

Datum för upplevelsen: april 2019
1  Tack MonaB488
Oletrips, Gerente på Oletrips, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2019

Dear Mona,

Thank you very much for recommending Oletrips. It was a pleasure to take you to the beautiful Kitty Harri's Sculpture Garden, we did spend a great day together.
I look forward to travel with you again soon.

Best regards,